Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 282 940
  • 123 818

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tuleepas näitä yliaikamaaleja.

Se pätkä mitä peliä kattonut niin vaikuttaa laadultaan ja viihdyttävyydeltään sieltä parhaimmasta päästä. Saksa suorittaa pallollisesti peliä fiksusti, osataan lukea, tukea, ennakoida ja reagoida. Pidän dynaamisuudesta ja toisteisuudesta, ettei mennä laput silmillä tai sählätä muuten vaan. Kolumbialla sitten oma sähäkkä juonikkuutensa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tuleepas näitä yliaikamaaleja.
Eilen tuli kirjoiteltua, että näissä kisoissa nuo kulmapotkut ovat ihan eri tavalla isossa roolissa kuin miesten peleissä ja jälleen tosiaan ratkaisu kulmasta, eikä siinä komea puskuhan tuo oli.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
YLE:n studio hehkutti Kolumbian varmistaneen voitollaan jatkopaikan.
Käytännössä näin luultavasti onkin, mutta:
Jos viimeisellä kierroksella Saksa voittaa Etelä-Korean, ja Marokko voittaa Kolumbian viidellä maalilla, niin Kolumbia ei pääse jatkoon. Silloin kolme joukkuetta on 6 pisteessä ja Kolumbian maaliero niistä huonoin. Todennäköisyys tälle on tietysti häviävän pieni.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Aattelin sen Vepsu-pelin olleen kauden pohjakosketus, mutta ACO oli toista mieltä. Kotona olis striimi mennyt jo kiinni mut kidutetaan itseä nyt loppuun asti.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Aattelin sen Vepsu-pelin olleen kauden pohjakosketus, mutta ACO oli toista mieltä. Kotona olis striimi mennyt jo kiinni mut kidutetaan itseä nyt loppuun asti.
Aika pahasti Honka pystyy Oulun muotoa murtamaan tällä hetkellä. Nopeilla yhden kosketuksen syötöillä viime kauden tapaan Honka etenee. Kaikessa tuntuu Oulu olevan jäljessä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja vähän itsetuhoiselta tuntuu korkea linja mutta vähän löysä prässi. Hongalle pilkku pitkän pallon jälkeen.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Aika pahasti Honka pystyy Oulun muotoa murtamaan tällä hetkellä. Nopeilla yhden kosketuksen syötöillä viime kauden tapaan Honka etenee. Kaikessa tuntuu Oulu olevan jäljessä.
Tämä ja sitten samalla kun kahden metrin syötöt menee kolme metriä ohi tai suoraan päin vastustajaa niin ei hyvin mene. Livenä näytti heppoisalta pilkulta, hakemalla haki. Onneksi Ward on perkuleen hyvä pilkuissa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja 3-0. Pallas ja Ward sekoilevat ja Clesio saa tyhjään maaliin laittaa pallon. Clesiolla nyt 4 maalia Oulua vastaan tältä kaudelta.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jervis ei ole kyllä KuPS:n paidassa oikein vakuuttanut.

Heinonen hommaa taas vaparin huippupaikasta. Alkukaudesta ollut joukkueen paskin pelaaja ja tänään ihan ronaldinhona.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Sarjakärkeen tästä painellaan mutta kyllä mä luulen, että Nissilän lähdön jälkeen KuPS:n peli ei ole enää sitä samaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Sarjakärkeen tästä painellaan mutta kyllä mä luulen, että Nissilän lähdön jälkeen KuPS:n peli ei ole enää sitä samaa.

Joo luulen myös, että vaikutus voi olla suurikin. Tämä peli saattoi olla viimeinen KuPSin paidassa joksikin aikaa. Voisi kuvitella, että keskikentälle tulisi yksi hankinta, koska Vetelin kausi on ohi. Se on sitten eri asia minkä tason heppu sieltä saapuu.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Joo luulen myös, että vaikutus voi olla suurikin. Tämä peli saattoi olla viimeinen KuPSin paidassa joksikin aikaa. Voisi kuvitella, että keskikentälle tulisi yksi hankinta, koska Vetelin kausi on ohi. Se on sitten eri asia minkä tason heppu sieltä saapuu.
Jotenkin vaan mahdotonta kuvitella, että löytyisi tässä ikkunassa / tässä vaiheessa kautta pelaaja, joka pystyisi ottamaan pelin rytmittäjän roolin, antamaan kaikki erikoistilanteet ja olisi vielä vaarallinen yläkolmanneksella. Tue Jensenin kai piti tällainen olla? Kai se on jossain komerossa lukittuna vai missä lie, ei ole enää edes penkillä.

Joku Ikaunieksin kaltainen pelaaja se pitäisi olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös