Tonalin nätistä vaparista hieno pusku Pellegriniltä ja peli tasan.
Viimeksi muokattu:
Näissähän taitaa olla se joku 'tyhmä' sääntö, että jos ei ole täyttänyt vielä 22 vuotta ja pelaa 21.v ikäisenä yhdessäkin karsintapelissä (joiden pelaaminen aloitetaan yleensä melkein pari vuotta ennen itse kisoja), niin on silloin myös edustuskelpoinen itse kisoissa. Vaikka olisikin joku 21v 11kk ikäinen, mutta jos ennen siis sitä 22 ikävuoden täyttämistä pelaa sen yhdenkin karsintapelin, niin se taitaa taata edustuskelpoisuuden kisoihin.Avauskokoonpanojen keski-iät muuten Ranska 22.2v ja Italia 21.9v. U21-kisat jne.
Ja Italia käy lisäajalla jo maaliviivalla. Näytti kyllä käsipallolta ja näytti, että pallo oli - ainakin osittain - yli maalin, mutta ei. Italian pelaajat ovat raivoissaan, mutta ei auta.
Näytti että selvästi sisällä. Noh, ei VARia niin ei sit.
Ukrainan joukkue on ilmeisesti sen verran kova, että Mudrykin paikka on toistamiseen aloittaa penkillä. Pääseekö pelaamaan tälläkään kertaa?
Mikäs siinä, ei kyllä yllätä että kierrättävät paljon. Itse en pääse katselemaan.Norja-Ranska ja Le Fee avauksessa mm. Tägi @V-G-
Toi keskikenttäpelaajatuotanto on aika sairas. Tulee mieleen vuosituhannen vaihde kun siellä oli Zidane, Djorkaeff, Pires, Makelele, Vieira, Petit, Deschamps ja ketä muita olikaan.Ja Ranskan junnujen vaihtopenkki on jo…
Noh. Laadukas.
Oulun maali tuomarivirhe. Vaparista maali, jota ei olisi pitänyt ikinä tulla. Rehellisesti sanottuna tuomari on niin paska, että ei pysty edes käsittämään. Epäröi ihan selvissä rikkeissä. Ei mitään selkeää linjaa. Eipä tässä muu vituta. Kaksi hyvää jengiä pelaa. Toivoisi tuomareiden olevan samalla tasolla.Maajoukkue tauolta paluu on menossa täysin Klubille. Itse johtavat 1-0 ja SJK ja KuPS 1-0 tappioasemassa. Toki joutuvat pelaamaan toisen puoliajan 10 miehellä.
Olipa kuitenkin todella komea vaparimaali. Upea keskitys. Ja peli 0-2.Oulun maali tuomarivirhe. Vaparista maali, jota ei olisi pitänyt ikinä tulla. Rehellisesti sanottuna tuomari on niin paska, että ei pysty edes käsittämään. Epäröi ihan selvissä rikkeissä. Ei mitään selkeää linjaa. Eipä tässä muu vituta. Kaksi hyvää jengiä pelaa. Toivoisi tuomareiden olevan samalla tasolla.
Ihan käännettävissä vielä. Peukut Oululle kuitenkin kelpo pelistä.