Johnny Park
Jäsen
Tämä. Tai olisi vähintään 5 min etsimällä etsitty virhettä.En viitti sanoo tosta Lindemanin käsipalloilusta mitään muuta, kun että jos olisi ollut toisin päin, 10000% varmuudella pilkku.
Tämä. Tai olisi vähintään 5 min etsimällä etsitty virhettä.En viitti sanoo tosta Lindemanin käsipalloilusta mitään muuta, kun että jos olisi ollut toisin päin, 10000% varmuudella pilkku.
Oon seurannut, sen suurimman ja kauneimman Unitedin pelejä! Ja tais olla nyt kolmas todella läjeltäpiti-pilkku mitä ei edes kateltu videolta.Et oo vissiin ihan vähään aikaan seurannut Unitedin pelejä kun tämmöstä väität
Juu ei todellakaan. United on saanut kahteen vuoteen kaksi pilkkua ja järjestäen joka ikinen kyseenalainen käsivirhe- ja kampitustilanne on jäänyt pilkuttamatta.En viitti sanoo tosta Lindemanin käsipalloilusta mitään muuta, kun että jos olisi ollut toisin päin, 10000% varmuudella pilkku
Juu ei todellakaan. United on saanut kahteen vuoteen kaksi pilkkua ja järjestäen joka ikinen kyseenalainen käsivirhe- ja kampitustilanne on jäänyt pilkuttamatta.
Yhdeksän laukausta ohi maalin, nolla kohti. Lisäksi Eriksenillä senteistä kiinni päästä vetämään 6-7 metristä just äsken. Eihän tää näin voi mennä loppuun asti, eihän?
Ei voi ei. United vielä menettää ottelun hallinnan aivan täysin.
Jos torstaina päähän tullut pallo on alkanut vasta tänään vaikuttaa.Ei luoja, de gea. Onko tuo kännissä tuolla?
Jos torstaina päähän tullut pallo on alkanut vasta tänään vaikuttaa.
Sä et ole kovin montaa Unitedin matsia katsonut tällä kaudella?Juurikin näin. Siihen päälle vielä järjettömät Casemiro punaiset kortit, niin kyllä West Ham on päässyt melkoisen vähällä Unitediin verrattuna
Auttaako, jos mä sanon että olen katsonut melkein jokaisen Unitedin pelin vähintään pari kertaa ja olen tismalleen samaa mieltä Lertin kanssa?Sä et ole kovin montaa Unitedin matsia katsonut tällä kaudella?
Tai jopa Harry ja Shaw laidalle. Sekin sopisi tässä tilanteessa nykytilannetta paremmin.Saisi tulla Dalot kentälle. Malacia ei tarjoa mitään ylöspäin.
Sä et ole kovin montaa Unitedin matsia katsonut tällä kaudella?