Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 301 136
  • 123 822

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onko Sancho puolikuntoinen vai miksi Antony kentällä?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Onko Sancho puolikuntoinen vai miksi Antony kentällä?
Ei Sancho ole juurikaan oikealla pelannut. Ja siis oli Antony itse millainen tahansa, niin joukkueen oikean laidan hyökkäys- ja puolustustilastot ovat parhaimmillaan silloin kun Antony on kentällä. Itse en ole vielä löytänyt syytä tälle, mutta epäilyttää kieltämättä että joku koira tuossa on haudattuna.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei perse, tämäkin matsi äänettömällä. Ihan kohtuuttoman määrän tuo Innanen saa selostaa ManU:n matseja. Tekisi mieli pyytää hinnanpalautusta Viaplayltä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ei perse, tämäkin matsi äänettömällä. Ihan kohtuuttoman määrän tuo Innanen saa selostaa ManU:n matseja. Tekisi mieli pyytää hinnanpalautusta Viaplayltä.
Tuossa muutaman sekunnin ehti soida englanninkielinen ääniraita. Tuosta muuten oikeasti voisi laittaa palautetta olisiko tuo mahdollista saada valittavaksi kuten NHL:ssä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei perse, tämäkin matsi äänettömällä. Ihan kohtuuttoman määrän tuo Innanen saa selostaa ManU:n matseja. Tekisi mieli pyytää hinnanpalautusta Viaplayltä.
Pentti Lindegren tilalle
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Barney

Jäsen
Vaikka olen itse liputtanut vahvasti Osimhenin hankinnan puolesta, niin olisi se kiva nähdä Kane vetämässä puolustuslinjaa ylös ja Rashford juoksemassa linjan taakse. Jos tuo on toiminut niin hyvin Spursissa Sonin kanssa, niin miten se sitten toimisi ensi kaudella Rashfordin kanssa..
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Tulee mieleen torstain peli jo nyt.. Alkuun hyviä paikkoja josta ei onnistuta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nyt tiputti Horsti pallon Antonylle siten kuin tuon kokoisen pelaajan pitääkin. Antonyn taas pitää treenata tuota osumatarkkuutta kesällä.
 

Barney

Jäsen
Mulle ei ole vielä oikein avautunut, että minkä takia ten Hag halusi Malacian Unitediin. Ei näytä yhtään ten Hagin näköiseltä laitapuolustajalta.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mulle ei ole vielä oikein avautunut, että minkä takia ten Hag halusi Malacian Unitediin. Ei näytä yhtään ten Hagin näköiseltä laitapuolustajalta.
Ne raportit mitä pelaajista eri podcasteissa kuuntelin ennen hankintaa kuulosti käytännössä sellaiselta pelaajalta mitä Licha on. Alkuun pelasi rohkeammin mutta nykyisellään taitaa vaan varoa ettei tee virheitä.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Nyt pitäisi kyllä alkaa kapitalisoimaan noita maalipaikkoja. Malacia oli kyllä tosiaan outo hankinta, koska ei ole pallollisena mikään erikoinen, mutta ei myöskään mikään oman boksin isäntäkään. Sellainen välimallin tsemppari tulee mieleen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
DDG.......
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös