Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 292 630
  • 123 818

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Pitänee odotella Arsenalia vastaan, niin josko ne tällekin kaudelle saadaan pelattua pois.
Noh noh...Arvasin, että alat viisastelemaan. Vaikkakin se Real Madrid on jotain sellaista jota me muut emme ymmärrä, niin se ylimielisyys on parasta varsinkin kun Madridista puhutaan ja varsinkin La la land liigasta.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jos joku katsoo tuota nyt meneillään olevaa Feyenoordin peliä, niin raportoikaa miten Kökkyorkku pelaa. Itse en kerennytkään kun vaimo luovutti saunavuoronsa mulle.
 

Jeffrey

Jäsen
Jos joku katsoo tuota nyt meneillään olevaa Feyenoordin peliä, niin raportoikaa miten Kökkyorkku pelaa. Itse en kerennytkään kun vaimo luovutti saunavuoronsa mulle.

Syötti kantapääsyötön suoraan vastustajalle. Jäi maahan levittelemään käsiään ja vaatimaan tuomarilta vaparia. Roma sai vastaiskusta hyvän maalipaikan.

Sopisi hyvin United keskikentälle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Syötti kantapääsyötön suoraan vastustajalle. Jäi maahan levittelemään käsiään ja vaatimaan tuomarilta vaparia. Roma sai vastaiskusta hyvän maalipaikan.

Sopisi hyvin United keskikentälle.
60 milliä ja kättä päälle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tuntuu kyllä helvetin oudolta, että todennäköisesti pystyy tälleen viikolla katselemaan myös Newcastlen pelejä Euroopassa ensi kaudella. Puhumattakaan siitä että näkisi CL-pelejä. Just vuonna 2002 jne. 21 vuotta sitten viimeksi Mestarien Liigassa.
 

redpecka

Jäsen
Tuntuu kyllä helvetin oudolta, että todennäköisesti pystyy tälleen viikolla katselemaan myös Newcastlen pelejä Euroopassa ensi kaudella. Puhumattakaan siitä että näkisi CL-pelejä. Just vuonna 2002 jne. 21 vuotta sitten viimeksi Mestarien Liigassa.
Olisi ihan virkistävää nähdä uusia jengejä. Ja Iisakkia on muutenkin ikävä - ei tule enää nähtyä kun potkii siellä briteissä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Oliko Martial joka laittoi laidalla aivan epäreilut jalkakynät ennen syöttöä keskemmälle?
 

Jeffrey

Jäsen
Martialista saa olla montaa mieltä, mutta onhan koko Unitedin hyökkäystekeminen ihan erinäköistä kun on futari piikissä. Nytkin erittäin seksikäs ja myös tärkeä pieni pallojekku maaliin johtaneessa tilanteessa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Martialista saa olla montaa mieltä, mutta onhan koko Unitedin hyökkäystekeminen ihan erinäköistä kun on futari piikissä. Nytkin erittäin seksikäs ja myös tärkeä pieni pallojekku maaliin johtaneessa tilanteessa.
Aidosti kyllä harmittaa, että ei vaan kestä kasassa. Olisi täysin pätevä pelaaja tuohon ysiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös