Ei mun makuun erityisen hauska läppä vittuilla kaverille jonka lupaava ura kusi aivotärähdykseen maailman paineisimmassa paikassa. Vaikka olikin Poolissa, niin silti. Ihan vaan BTW.
Joo, ei noita kumpaakaan kyllä Kariuksen piikkiin saa. Mutta paskamyrsky tulee olemaan kyllä iso.Vituttaa jo valmiiksi kuinka epäreilu internet tulee olemaan Kariusta kohtaan tuon jälkeen...
Botman muuttaa pallon suunnan totaalisesti ja Karius oli jo siirtänyt painoaan alkuperäiselle lentoradalle, siitä tuli vittumainen kaaripallo aikamoisella jengalla. Harva noilla raameilla varustettu veskari tuota koppaa
Pool fanit ylpeästi kuitenkin aina sanovat: "You'll never walk alone". Sitten slaidaavat dm:ään laittamaan tappouhkauksiaJep. Oksettaa myös tapa jolla Pool häntä kohteli. Vaikka ehkä se oli vielä myös sitä aikaa.
Joo, olin itse asiassa aikeissa kirjoittaa tästä tän finaalin jälkeen vähän pidemminkin.Jep. Oksettaa myös tapa jolla Pool häntä kohteli. Vaikka ehkä se oli vielä myös sitä aikaa.
Koko joukkue muistaakseni jätti täysin yksin suremaan kentän pintaan, jos ei muisti pahemmin petä.Pool fanit ylpeästi kuitenkin aina sanovat: "You'll never walk alone". Sitten slaidaavat dm:ään laittamaan tappouhkauksia
Ei nuo mitään totaali-imaisuja olleet mutta Pope olisi todennäköisesti molemmat torjunut.
Tämä. Osoittaa erityistä puusilmäisyyttä pistää maaleja Kariuksen piikkiin. Ja erityistä kusipäisyyttä vielä vittuilla niistä päästetyistä maaleista. Ihan mahtavaa, että Karius on kaiken jälkeen nyt tuolla.Ei mennyt Kariuksen piikkiin.
Ei mun makuun erityisen hauska läppä vittuilla kaverille jonka lupaava ura kusi aivotärähdykseen maailman paineisimmassa paikassa. Vaikka olikin Poolissa, niin silti. Ihan vaan BTW.
Ja tosiaan juuri se, että paine korvien välissä ei ainakaan helpota.Se on jos jos ja jos. On vaikea paikka kyllä Kariukselle.
Täysin selvä oli kyllä..Ja tosta ei keltaista? Okei sit.
Ja aikoinaan eräs billebeino haukku Casemiron täysin. Tosin sama kaveri taisi kehua, että DDG on yksi maailman parhaita maalivahteja jalalla.Voi luoja tuo Casemiro on ihana pelaaja. Sytyttää omat pelaajat ja kannattajat ja saa vastustajat turhautumaan. Voi helposti sanoa että Unitedin yksi kaikkien aikojen parhaita hankintoja.