Tällä tavalla Kane myy omilla "taidoillaan" nämä. Pilkkuja on hankkinut urallaan ihan liikaa noilla esityksillään.No jaa! Ei sittenkään... Nyt myi Kane hyvin, tuohan oli vain tönäisy. Okei, hölmöä, mutta konteksti huomioiden tuossa oli kyse siitä, että Kane repi ja Doucoure yritti työntää hänet pois. Jaa-a.
No jaa! Ei sittenkään... Nyt myi Kane hyvin, tuohan oli vain tönäisy. Okei, hölmöä, mutta konteksti huomioiden tuossa oli kyse siitä, että Kane repi ja Doucoure yritti työntää hänet pois. Jaa-a.
Niin menisi, mutta VAR voisi kyllä puuttua näihin. Se "clear and obvious" -ohjenuora pilaa VAR:in käyttömahdollisuutta aika paljon, koska tuollaiset makoilut saataisiin pois jos niistä ei olisi hyötyä. Itse olisin laittanut kylmästi salomonit tuosta, koska fakta on se, että Doucoure ei lyönyt tuossa lainkaan.Ihan oikein meni kortit kuitenkin. 99/100 jalkapalloilijaa menisi tollaisen huitaisun jälkeen maahan pötkölle.
Niin menisi, mutta VAR voisi kyllä puuttua näihin. Se "clear and obvious" -ohjenuora pilaa VAR:in käyttömahdollisuutta aika paljon, koska tuollaiset makoilut saataisiin pois jos niistä ei olisi hyötyä. Itse olisin laittanut kylmästi salomonit tuosta, koska fakta on se, että Doucoure ei lyönyt tuossa lainkaan.
Romero itse selvinnyt noista samoista tempuista myös ihan liikaa...Oli taas aivan typerä pilkku ”antaa” tuosta kun kaveri juoksee pois päin maalista.
Ja aikamoisen vittumainen otteluohjelma mitä seuraaviin viiteen peliin tulee. Tai siis 4/5.(toki sielä on pari rästipeliä manulla ja harakoilla)
Ei kai sillä nyt pitäisi olla väliä mihin suuntaan on menossa, jos selkeä rike boksissa tapahtuu.Oli taas aivan typerä pilkku ”antaa” tuosta kun kaveri juoksee pois päin maalista.
Varmaan meinattiin, että hölmöä potkia vastustajaa joka juoksee poispäin maalilta.Ei kai sillä nyt pitäisi olla väliä mihin suuntaan on menossa, jos selkeä rike boksissa tapahtuu.
Varmaan meinattiin, että hölmöä potkia vastustajaa joka juoksee poispäin maalilta.
Olemalla helvetin huono itse? Tuo wingback peluuttaminen on kyllä aika hemmetin vanhoillista touhua. Jos Kane heiluisi siellä kärjessä kokoajan eikä tippuisi tekemään peliä olevinaan "valeysinä" niin tuolla systeemillä voisi joskus pärjätä.Miten voi olla näin kusessa ylivoimalla?
Iwobin maalia tämä vielä huutaa.Onpa erikoinen peli. Spurs on ihan paska ja silti livetilanteessa kolmantena. Toivotaan nyt ettei mennyt nilkka aivan hajalle.
Onpa erikoinen peli. Spurs on ihan paska ja silti livetilanteessa kolmantena. Toivotaan nyt ettei mennyt nilkka aivan hajalle.