Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Rattijuoppo näköjään vaikuttaa myös vastustajan veskariin, very impressive.
Ja City sulaa. Ederson kunnon rapukäsi.
Ja City sulaa. Ederson kunnon rapukäsi.
Itse veikkaan totuuden löytyvän jostain tuolta välimaastosta. Villan aikaan Grealishilla oli kyllä ihan vapaat kädet tehdä ja toteuttaa itseään. En osaa sanoa, että vaikuttiko siirtosumma itse pelaajaan (paineet). Vai vaikuttiko palkankorotus liikaa ja pieni mukavuuden halu tuli puseroon. Mutta jotenkin vaikuttaa siltä, että entinen captain Jack oli oma itsensä Villassa jossa sai vain ns. pelata. Pepin systeemissä ei niin paljoa vapauksia ole tarjolla ja Cityssä olet vain pelaaja muiden joukossa, kun Villassa olit se tähti jonka ympärille kaikki perustui.Mulla on tämä teoria jota testaan joka pelissä, jonka Cityltä näen. Se kuuluu näin:
Jack Grealishillä on yksi maailmanluokan kyky, kaatuminen. Sen lisäksi hän on oikein hyvä tekemään ohituksia. Kaikki muut osa-alueet - niin kokonaisuudet kuin yksityiskohdat - ovat korkeintaan hyviä tai ihan hyviä.
Toistaiseksi tällä ja viime kaudella en ole nähnyt kertaakaan mitään, millä ainakaan itse voisin haastaa tätä teoriaa. Villassa hän oli mielestäni paljon parempi, mutta johtuiko se pelitavasta, halukkuudesta vai siitä, että Villassa oli helpompi loistaa kuin Cityssä? Vai pilasiko tuplasti liian suuri siirtosumma hänet? Joka tapauksessa aivan keskinkertaista pelaamista nyt pelistä ja kuukaudesta toiseen.
City on kaukana viime syksyn tasosta. Mestarien liiga on näillä otteilla nopeasti ohi ja ensi vuoden paikka vain haaveilua.
Uskaltaisiko jo sanoa, että viime kaudella kävi järkyttävä hillomunkki. Muutama yksilö pelasti viimekaudella top4 sijan? Tosin silloin oli nähtävissä jotain ideaa miten yrittävät pelata ja varsinkin hyökätä. Joku Kulusevski mahtuisi hädin tuskin penkille ManUssa tai Arsenalissa tällä hetkellä vaikka esim. Arsun penkki on todella ohut. Vastaiskuihin pääseminenkin on työn takana vaikka tiloja tuolla Cityn selustassa on kokoajan ollut ja sitä kai tuo Conte hakee kuten viime kaudellakin. Tietty idiotismia on peluuttaa keskikentällä kolmea puujalkaa jotka eivät osaa muuta kuin potkia jaloille.Lahjaksi saatu 0-2 johto just ennen taukoa ja Conten porukka on koko toisen puoliajan ollut auki kuin prostituutin jalat. Välimatkat ihan kamalia, syöttösuuntia korkeintaan kaksi kerrallaan ja varmistusta ei missään.
Luulisi nyt, että ihan vähintään laitettaisiin aina tuki lähelle ja tiivis matala blokki, tai mieluummin jopa ihan totaalinen bussi. Mutta ei. Spursin olisi niin pitänyt voittaa tämä peli noilla premisseillä, mutta kun valmentaja ja joukkue eivät ole yhtään samalla sivulla niin noin käy.
Mestarien liiga on näillä otteilla nopeasti ohi ja ensi vuoden paikka vain haaveilua.
Mahrez pelaa kuin Almiron.
Hirvittävä kisa, kuka saa kunnian. Ei mielellään ainakaan Arsenal-, Pool- tai Newcastle-leiriin!Ja kohta täyttyy aikamoinen virstanpylväs tässä ketjussa.
Hirvittävä kisa, kuka saa kunnian. Ei mielellään ainakaan Arsenal-, Pool- tai Newcastle-leiriin!