Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 296 497
  • 123 822

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mulla on tämä teoria jota testaan joka pelissä, jonka Cityltä näen. Se kuuluu näin:

Jack Grealishillä on yksi maailmanluokan kyky, kaatuminen. Sen lisäksi hän on oikein hyvä tekemään ohituksia. Kaikki muut osa-alueet - niin kokonaisuudet kuin yksityiskohdat - ovat korkeintaan hyviä tai ihan hyviä.

Toistaiseksi tällä ja viime kaudella en ole nähnyt kertaakaan mitään, millä ainakaan itse voisin haastaa tätä teoriaa. Villassa hän oli mielestäni paljon parempi, mutta johtuiko se pelitavasta, halukkuudesta vai siitä, että Villassa oli helpompi loistaa kuin Cityssä? Vai pilasiko tuplasti liian suuri siirtosumma hänet? Joka tapauksessa aivan keskinkertaista pelaamista nyt pelistä ja kuukaudesta toiseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Uhh, nasulia!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Oho Kuluseksi...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
HAHAHAHA Emerson Royal teki maalin! :D City lol!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Mitä vittua nyt tapahtuu...Emerson fucking Royal!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Mulla on tämä teoria jota testaan joka pelissä, jonka Cityltä näen. Se kuuluu näin:

Jack Grealishillä on yksi maailmanluokan kyky, kaatuminen. Sen lisäksi hän on oikein hyvä tekemään ohituksia. Kaikki muut osa-alueet - niin kokonaisuudet kuin yksityiskohdat - ovat korkeintaan hyviä tai ihan hyviä.

Toistaiseksi tällä ja viime kaudella en ole nähnyt kertaakaan mitään, millä ainakaan itse voisin haastaa tätä teoriaa. Villassa hän oli mielestäni paljon parempi, mutta johtuiko se pelitavasta, halukkuudesta vai siitä, että Villassa oli helpompi loistaa kuin Cityssä? Vai pilasiko tuplasti liian suuri siirtosumma hänet? Joka tapauksessa aivan keskinkertaista pelaamista nyt pelistä ja kuukaudesta toiseen.
Itse veikkaan totuuden löytyvän jostain tuolta välimaastosta. Villan aikaan Grealishilla oli kyllä ihan vapaat kädet tehdä ja toteuttaa itseään. En osaa sanoa, että vaikuttiko siirtosumma itse pelaajaan (paineet). Vai vaikuttiko palkankorotus liikaa ja pieni mukavuuden halu tuli puseroon. Mutta jotenkin vaikuttaa siltä, että entinen captain Jack oli oma itsensä Villassa jossa sai vain ns. pelata. Pepin systeemissä ei niin paljoa vapauksia ole tarjolla ja Cityssä olet vain pelaaja muiden joukossa, kun Villassa olit se tähti jonka ympärille kaikki perustui.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Spurs aloitti perinteisen tokan puoliajan pelaamisensa pari minuuttia etuajassa.

Mitäköhän tuolla tapahtuu? Cityn puolustus koomailee Spursin vastaavan tasoisesti. No, eipä tässä kannata juhlia vielä. Eipä ole kerta tai kaksi, kun city on kahden maalin takaa tullut hetkessä ohi.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Ja sieltähän se kavennus heti tuli.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hmmmmm... Spurs sulaa nopeammin kuin jätski uunissa.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Noh siinä ei kauaa mennyt...
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Onko tuo Conte noin masentunut hänen läheisten ystäviensä viime aikaisten pois menojen johdosta? Siis ihan kakkaahan sen pelitapa on ollut aina, mutta ei tuo Conte kyllä osoita yhtään mitään sellaista intohimoa ja halua pärjäämiseen, että tuolla tavalla voisi menestyä nykyään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Voi Perisic perkele sentään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ja sit iskee Lloris-mode Llorisille...
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Lasagnet housuissa vaihteeksi Spurs...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Lahjaksi saatu 0-2 johto just ennen taukoa ja Conten porukka on koko toisen puoliajan ollut auki kuin prostituutin jalat. Välimatkat ihan kamalia, syöttösuuntia korkeintaan kaksi kerrallaan ja varmistusta ei missään.

Luulisi nyt, että ihan vähintään laitettaisiin aina tuki lähelle ja tiivis matala blokki, tai mieluummin jopa ihan totaalinen bussi. Mutta ei. Spursin olisi niin pitänyt voittaa tämä peli noilla premisseillä, mutta kun valmentaja ja joukkue eivät ole yhtään samalla sivulla niin noin käy.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös