Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 298 576
  • 123 822

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Rasse taitaa oikeasti olla loukkaantunut...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Vittu
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kylläpä on paska ilta. Case, Rasse ja nyt tämä.
 

Barney

Jäsen
Mitä vittua Casemiro?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nyt vituttaa aivan helvetisti.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Tätä ei kyllä olisi kukaan kuullut minun sanovani viime vuosina, mutta today I feel Spurs.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tätä ei kyllä olisi kukaan kuullut minun sanovani viime vuosina, mutta today I feel Spurs.
Mulla taas vähän sellainen I feel for Spurs -tilanne.

Mutta kuka olisi kauden alla uskonut, jos olisi kerrottu Cityn menevän tällaiseen peliin Spursia vastaan pohjanelikolla Lewis - Akanji - Stones - Ake ja että KDB, Silva sekä Foden ovat penkillä? Nimittäin tuo Cityn penkki on oikeasti paperilla parempi kuin avari.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Mulla taas vähän sellainen I feel for Spurs -tilanne.

Mutta kuka olisi kauden alla uskonut, jos olisi kerrottu Cityn menevän tällaiseen peliin Spursia vastaan pohjanelikolla Lewis - Akanji - Stones - Ake ja että KDB, Silva sekä Foden ovat penkillä? Nimittäin tuo Cityn penkki on oikeasti paperilla parempi kuin avari.
Pep selvästi haluaa herätellä noita penkitettyjä pelaajia. Ei tuossa muuten olisi mitään järkeä. Ja totta tuo, että penkillä on laatua enemmän kuin avauksessa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Spursia viedään kyllä ihan samalla tavalla kuin viime viikonloppunakin. Ainakin tällä ekalla puoliajalla siis. Jos saavat nollan pidettyä tältä 45 minuuttiselta niin pieni toivo edes tasurista voisi elää vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös