Jotain sellaista. Vaihtelevat WOUTin kanssa tuota keskustan paikkaa.McTominayn tultua kentälle Sancho ja Sabi pelaa kymppeinä…? Vai oliko tuo vaan yksittäinen hetki?
Itse asiassa 9Ja Newcastle 3 :)
Itse asiassa ei. Katoppa uudestaan tän kalenterivuoden Valioliiga-pelit.Itse asiassa 9
Fulham, Bournemouth ja West Ham -peleissä osuneet kertaalleen.
Helvetin hidas ja kömpelö, silti kokoajan jokapuolella kenttää.On tuo Weghorstin juoksu jotenkin sympaattisen näköistä, vähän tulee sellainen olo että kuka vaan meistä voi päästä Valioliigaan.
Jep, jäi huomaamatta tuo PL kun ei se Chelseankaan kohdallakaan mikään olennainen määre ole. He kun eivät ole tehneet maaleja FA cupissa tai Mestareiden liigassakaan.Itse asiassa ei. Katoppa uudestaan tän kalenterivuoden Valioliiga-pelit.
Juu tuossa taas pallonmenetys niin heti täysiä perään ja riisto. Ihan päällikkö. Jos se liike olisi parempaa, niin olisi oikeasti ihan huippuhyökkääjä.Helvetin hidas ja kömpelö, silti kokoajan jokapuolella kenttää.
Rashfordin kohdalla lukema onkin jo 13 mikäli kaikki kilpailut lasketaan.Jep, jäi huomaamatta tuo PL kun ei se Chelseankaan kohdallakaan mikään olennainen määre ole. He kun eivät ole tehneet maaleja FA cupissa tai Mestareiden liigassakaan.