BoxEri tilanteita kuitenkin. Kyllähän sen selvästi näki että Ederson asemoi itsensä niin että Rashford oli vetämässä jne. Mutta antaa vaan olla, nää tuomarikeskustelut ei kiinnosta meikää kuin matsin ajan, hoh.
BoxEri tilanteita kuitenkin. Kyllähän sen selvästi näki että Ederson asemoi itsensä niin että Rashford oli vetämässä jne. Mutta antaa vaan olla, nää tuomarikeskustelut ei kiinnosta meikää kuin matsin ajan, hoh.
Chelsea ja Liverpool sikseen, mulle kauden pelillisesti pahin pettymys on ollut Spurs. Helvetin hyvät hankinnat, Kane, Romero ja CL-boosti ja peli on koko ajan ihan kuraa. Conte on ihan uppoava valmentaja tällä näytöllä.Arsenal tietää mitä tehdä. Spurs tuntuu vaan toivovan että jotain tapahtuu.
Chelsea ja Liverpool sikseen, mulle kauden pelillisesti pahin pettymys on ollut Spurs. Helvetin hyvät hankinnat, Kane, Romero ja CL-boosti ja peli on koko ajan ihan kuraa. Conte on ihan uppoava valmentaja tällä näytöllä.
Hyvä vaan jos koko homma tullaan räjäyttämään. Unitedkin voisi saada hommattua Kanen. Kjeh.Mä odotin ja ennustin myös paljon enemmän. Jotenkin tuntuu että Conte menettänyt terävyytensä ja sen palavan tahdon Spursissa. Eli täysin sama miltä Mourinho vaikutti. Voe olla jotain yhdistävää tai ei.
Tämähän on ainakin Unitedille ihan win-win: jos Spurs voittaisi, United pääsisi lähemmäs kärkeä ja jos Arsu voittaa, top4 näyttää varmemmalta.Ei taida manchesterin seurat saada apua spursilta :D
Rattijuoppo on kussut molemmat kauden NLD:t. Eipä Spursilla pelillisestikään toki ole ollut palaa, mutta nyt ei ainakaan ole.Llorisilta muuten jo neljäs maaliin johtanut virhe tälle kaudelle Valioliigaan.
Italialainen anti-jalkapallo, siinä syy.Richarlisonin tulo kentälle teki Spursin hyökkäyspelaamisesta kertanapsusta parempaa. Vaikea ymmärtää miksi Conte haluaa ehdoin tahdoin aloittaa vain kolmella hyökkäävällä pelaajalla...
Koska pakko olla wing backit, oli mikä oli. Moses toimi Chelseassa niin kyllähän se toimii kaikkialla.Richarlisonin tulo kentälle teki Spursin hyökkäyspelaamisesta kertanapsusta parempaa. Vaikea ymmärtää miksi Conte haluaa ehdoin tahdoin aloittaa vain kolmella hyökkäävällä pelaajalla...
Tuohan on tiedetty jo kesästä asti ja odotettu hankintaa, mutta kun tuota massia ei oikein tahdo riittää, niin näillä mennään.Ei ihan Nketiah riitä.