Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 294 864
  • 123 822

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Voihan nenä jos James meni heti uudestaan rikki.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Käveli onneksi itse sentään pois, mutta harmi kyllä. Selvästi jotain siellä meni.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Käveli onneksi itse sentään pois, mutta harmi kyllä. Selvästi jotain siellä meni.
Polvivammoissa tuo ei sano mitään. Esim VVD käveli itse pois silloin sen Pickfordin töötin jälkeen. Siteet ovat sellaisia, että pahimmat oireet tulevat vasta tuntien päästä ja alussa tulee pienempiä kipuja eikä jalka toimi oikein.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Voihan nenä jos James meni heti uudestaan rikki.
On kyllä kertakaikkiaan lasinen kaveri, samoin kuin Chilwell. Olen pohtinut jo aiemminkin sitä, että onko tuolla Chelseassa treenaaminen/lihashuolto kunnossa kun jatkuvasti iso määrä ukkoja telakalla?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Polvivammoissa tuo ei sano mitään. Esim VVD käveli itse pois silloin sen Pickfordin töötin jälkeen. Siteet ovat sellaisia, että pahimmat oireet tulevat vasta tuntien päästä ja alussa tulee pienempiä kipuja eikä jalka toimi oikein.

Jep, on aika kumma juttu, että molemmat polvivammaiset loukkaantuvat heti uudestaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
On kyllä kertakaikkiaan lasinen kaveri, samoin kuin Chilwell. Olen pohtinut jo aiemminkin sitä, että onko tuolla Chelseassa treenaaminen/lihashuolto kunnossa kun jatkuvasti iso määrä ukkoja telakalla?
Kyllä kieltämättä syyttävä sormi osoittaa Chelsean fysioihin. Jos kaksi pelaajaa loukkaantuu samasta, alkuperäisen vamman syystä heti paluuotteluissaan, jotain on tehty todella väärin. Fofana ja varsinkin James ovat sellaisia pelaajia, joita Chelsealla ei ole varaa mokata, eikä ainakaan näin. Siis sen lisäksi, että tuo on todella väärin itse pelaajia kohtaan. Testaaminen, päätöksenteko, ohjelma - jossain kusee.

Ja siis tämä sillä disclaimerilla, että nuo loukit todella ovat totta. Jamesista ei ainakaan vielä voi tietää.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kyllä kieltämättä syyttävä sormi osoittaa Chelsean fysioihin. Jos kaksi pelaajaa loukkaantuu samasta, alkuperäisen vamman syystä heti paluuotteluissaan, jotain on tehty todella väärin. Fofana ja varsinkin James ovat sellaisia pelaajia, joita Chelsealla ei ole varaa mokata, eikä ainakaan näin. Siis sen lisäksi, että tuo on todella väärin itse pelaajia kohtaan. Testaaminen, päätöksenteko, ohjelma - jossain kusee.

Ja siis tämä sillä disclaimerilla, että nuo loukit todella ovat totta. Jamesista ei ainakaan vielä voi tietää.
Näin itsekin ajattelen, että jotain siellä on pielessä. Siis varmasti ammattilaisia työssään, mutta kaikki asiat voi tehdä aina paremmin ja nyt tulee liikaa loukkaantumisia, että pakko on seuran tarkastella myös sitä mahdollisuutta, että fysiot eivät ole riittävän hyviä.

Siis niin, että jos ostat Ferrarin, niin se Teboilin "Reiska" ei välttämättä ole oikea henkilö huoltamaan sitä vaikka noin muuten osaisikin huoltaa autoja.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Joo ja se on osa sitä tunnetta siitä varmemmasta. Hyvin pelin sisällä ja ei jännitä pelata jalalla palloa eikä säädä ja sählää.

Pakit pelaavat myös paljon enemmän palloa Kepalle kuin Mendylle. Tai pelasi ne sitä Mendyllekin siihen asti, kunnes alkoi tulla niitä ylimielisiä spedeilyjä ja nyt ei olekaan enää asiaa edes maalille. Tuchel antoi aivan liikaa siimaa noissa jutuissa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kesän harkkamatseissa vasenjalkainen Telles pelasi tuota vasenta topparia ja oli aika surkea. Shaw onneksi kolmen linjassa pelannut topparia hyvin.

Siinä käytiin jo lähellä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Suoraan Johnsonia johnsoniin. Aijai!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Wan Bissakalta tänään enemmän hyviä nousuja kuin koko viime kaudella! Eli ainakin 1-2.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös