Jalkapallo – liveseuranta

• 6 562 251
  • 128 132

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oikeinhan noi tuomiot ovat menneet kaikki.
Mitään valittamista niissä näin Arsenal-kannattajana.

PuckFutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen kuullut sanottavan, että jalkapallo-ottelu on tilastollinen tapahtuma. Joskus myös aiemmat tuomiot voivat vaikuttaa tuleviin.

EDIT. Jaha.

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Vituttaa nykyään kattoa arsunaalin pelejä Spursin symppaajana.

Toivottavasti saadaan palautettua normaali järjestys tällä kaudella, eli perinteistä St.Totteringhams dayta kohti.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voihan nenä jos James meni heti uudestaan rikki.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Käveli onneksi itse sentään pois, mutta harmi kyllä. Selvästi jotain siellä meni.
Polvivammoissa tuo ei sano mitään. Esim VVD käveli itse pois silloin sen Pickfordin töötin jälkeen. Siteet ovat sellaisia, että pahimmat oireet tulevat vasta tuntien päästä ja alussa tulee pienempiä kipuja eikä jalka toimi oikein.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Voihan nenä jos James meni heti uudestaan rikki.
On kyllä kertakaikkiaan lasinen kaveri, samoin kuin Chilwell. Olen pohtinut jo aiemminkin sitä, että onko tuolla Chelseassa treenaaminen/lihashuolto kunnossa kun jatkuvasti iso määrä ukkoja telakalla?

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Polvivammoissa tuo ei sano mitään. Esim VVD käveli itse pois silloin sen Pickfordin töötin jälkeen. Siteet ovat sellaisia, että pahimmat oireet tulevat vasta tuntien päästä ja alussa tulee pienempiä kipuja eikä jalka toimi oikein.

Jep, on aika kumma juttu, että molemmat polvivammaiset loukkaantuvat heti uudestaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy