Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Oikeinhan noi tuomiot ovat menneet kaikki.
Mitään valittamista niissä näin Arsenal-kannattajana.
Mitään valittamista niissä näin Arsenal-kannattajana.
Tottakai Lampard ja sitten toivotaan turhaan Duncan Fergusonia tilalle. Sama tulee toistumaan joka kausi aina kun uusi seuraaja palkataan ja potkitaan pois.Kumpi saa seuraavaksi kenkää, Moyes vai Lampard?
Vituttaa nykyään kattoa arsunaalin pelejä Spursin symppaajana.
Chelsean pelissähän on oikein ideaa pitkästä aikaa. Ihan hyvän näköistä.
Käveli onneksi itse sentään pois, mutta harmi kyllä. Selvästi jotain siellä meni.
Polvivammoissa tuo ei sano mitään. Esim VVD käveli itse pois silloin sen Pickfordin töötin jälkeen. Siteet ovat sellaisia, että pahimmat oireet tulevat vasta tuntien päästä ja alussa tulee pienempiä kipuja eikä jalka toimi oikein.Käveli onneksi itse sentään pois, mutta harmi kyllä. Selvästi jotain siellä meni.
On kyllä kertakaikkiaan lasinen kaveri, samoin kuin Chilwell. Olen pohtinut jo aiemminkin sitä, että onko tuolla Chelseassa treenaaminen/lihashuolto kunnossa kun jatkuvasti iso määrä ukkoja telakalla?Voihan nenä jos James meni heti uudestaan rikki.
Polvivammoissa tuo ei sano mitään. Esim VVD käveli itse pois silloin sen Pickfordin töötin jälkeen. Siteet ovat sellaisia, että pahimmat oireet tulevat vasta tuntien päästä ja alussa tulee pienempiä kipuja eikä jalka toimi oikein.