Siis ten Hag on tehnyt paljon hyvää ManUlle, mutta sitten tulee näitä ihme viime kausilta tuttuja koomailuja ihan matsin sisällä.ManU ihan hukassa. Isoja puutteita on nipussa kyllä vielä.
Siis ten Hag on tehnyt paljon hyvää ManUlle, mutta sitten tulee näitä ihme viime kausilta tuttuja koomailuja ihan matsin sisällä.ManU ihan hukassa. Isoja puutteita on nipussa kyllä vielä.
Toisaalta Elanga oli pallonmenetysautomaatti tuolla oikealla. Se tyrehdytti todella paljon hyökkäyspelaamista. Vähän vaikeaa on noin kapean penkin kanssa.Paska ratkaisu ten Hagilta tuoda McTominay kentälle ja siirtää Bruno laidalle. Bruno teki tuossa keskellä ihan mitä halusi, mutta nyt jäänyt tuolla laidalla pelin ulkopuolelle.
Joo todella heikkohan tuo hyökkäysvaihtoehtojen tilanne on. Itse olisin siirtänyt Rassen oikealle ja tuonut Garnachon Elangan tilalle. Ei tuokaan mikään hyvä ratkaisu olisi ollut, mutta vähiten huono kuitenkin todennäköisesti.Toisaalta Elanga oli pallonmenetysautomaatti tuolla oikealla. Se tyrehdytti todella paljon hyökkäyspelaamista. Vähän vaikeaa on noin kapean penkin kanssa.
Ei penkilläkään ole kuin Fred ja ei hän tähän hirveästi auta. Kapeaa on… Rashford on kanssa oikealla aina näkymätön.Toisaalta Elanga oli pallonmenetysautomaatti tuolla oikealla. Se tyrehdytti todella paljon hyökkäyspelaamista. Vähän vaikeaa on noin kapean penkin kanssa.
Mua huolestuttaa ihan Englantia ajatellen myös tuo Rashfordin haamupelaaminen useassa matsissa. Parhaimmillaan joo ollut myös tässä kaudella, mutta todella usein myös ihan näkymättömissä.Ei penkilläkään ole kuin Fred ja ei hän tähän hirveästi auta. Kapeaa on… Rashford on kanssa oikealla aina näkymätön.
Toisaalta pelannut tälläkin kaudella paljon kärjessä ja oikealla mikä ei ole Englannin kohdalla ongelma.Mua huolestuttaa ihan Englantia ajatellen myös tuo Rashfordin haamupelaaminen useassa matsissa. Parhaimmillaan joo ollut myös tässä kaudella, mutta todella usein myös ihan näkymättömissä.
Näitä vaikeita kausia heikkoine hetkineen vaan alkaa kasaantua nuorelle kaverille. Toiv onnistuu nyt MM-kisoissa ja saa itseluottamusta ja peli-iloa takaisin.Toisaalta pelannut tälläkin kaudella paljon kärjessä ja oikealla mikä ei ole Englannin kohdalla ongelma.
Tämä kausihan on ollut tämän suhteen paljon parempi, viime kaudella korostui vielä enemmän. Maajoukkueessa toisaalta tuskin täysiä minuutteja vetää.Mua huolestuttaa ihan Englantia ajatellen myös tuo Rashfordin haamupelaaminen useassa matsissa. Parhaimmillaan joo ollut myös tässä kaudella, mutta todella usein myös ihan näkymättömissä.
On saanut jo tällä kaudella. Ja siis vaikeita kausia on ollut uralla yksi.Näitä vaikeita kausia heikkoine hetkineen vaan alkaa kasaantua nuorelle kaverille. Toiv onnistuu nyt MM-kisoissa ja saa itseluottamusta ja peli-iloa takaisin.
Juu tietty. Mulla vaan korkeat kriteerit Rashfordille, koska se katto on oikeasti korkealla.On saanut jo tällä kaudella. Ja siis vaikeita kausia on ollut uralla yksi.
Tästä ei olla eri mieltä.Juu tietty. Mulla vaan korkeat kriteerit Rashfordille, koska se katto on oikeasti korkealla.