maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Malacia on tosiaan ollut alun jälkeen pettymys, en edes pysty sanomaan, että olisi parempi kuin hänen tieltään lainalle lähtenyt Telles.
On ollut selkeästi parempi tuolla vasemmalla, mutta hiffaan kyllä pointtisi. Mutta siis nopeampi, proaktiivisempi ja myös tilastollisesti selkeästi brassia edellä. Mikä ei toki ole vielä mikään meriitti.Malacia on tosiaan ollut alun jälkeen pettymys, en edes pysty sanomaan, että olisi parempi kuin hänen tieltään lainalle lähtenyt Telles.
Ei todellakaan mitään vääntöä, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn että missä sä näet että Botmanilla ei riitä? Mun mielestä juurikin kokonaisvaltainen pelaaminen on ollut tällä kaudella helvetin hyvää. Tietty myös Schärin ja koko puolustuksen unelmakausi auttaa ympärillä.Botmanilla taas ei riitä tuolle tasolle, koska hän ei ole ollut likeksikään riittävän kokonaisvaltainen.
Siitä vielä statistiikkaa. Ei ole hetkeen tullut nähtyä tuollaista puoliaikaa keneltäkään pelaajalta.
Älä käsitä väärin, pidän Botmania ehdottomasti onnistujana, mutta mitä tulee syöttelyyn tai puolustuksellisiin tekoihin, hänellä on vielä paljon parannettavaa.Ei todellakaan mitään vääntöä, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn että missä sä näet että Botmanilla ei riitä? Mun mielestä juurikin kokonaisvaltainen pelaaminen on ollut tällä kaudella helvetin hyvää. Tietty myös Schärin ja koko puolustuksen unelmakausi auttaa ympärillä.
Esim. tässä on aika hyvin esitettynä:Älä käsitä väärin, pidän Botmania ehdottomasti onnistujana, mutta mitä tulee syöttelyyn tai puolustuksellisiin tekoihin, hänellä on vielä paljon parannettavaa.
Juu en käsitä väärin. Mulle taas Botmanin syöttötaito ja varsinkin ne maata pitkin tulevat linjoja puhkovat syötöt ovat olleet selvä vahvuus. Juuri tuo pallollisuus korostunut kun Schär vieressä loistanut samalla osa-alueella.Älä käsitä väärin, pidän Botmania ehdottomasti onnistujana, mutta mitä tulee syöttelyyn tai puolustuksellisiin tekoihin, hänellä on vielä paljon parannettavaa.