Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 291 927
  • 123 818

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mun mielestäni tuo punainen oli oikeusmurha, keltainenkin olisi ollut kova. Mutta en tunne tulkintoja tällä hetkellä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Mun mielestäni tuo punainen oli oikeusmurha, keltainenkin olisi ollut kova. Mutta en tunne tulkintoja tällä hetkellä.
Alimpana pelaajana kun rikkoo niin se on selvä punainen aina. Ei tuossa Tenho edes yrittänyt palloa, joten helppo tuomita.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mun mielestäni tuo punainen oli oikeusmurha, keltainenkin olisi ollut kova. Mutta en tunne tulkintoja tällä hetkellä.
Minusta ei ole väliä sillä, että ei ole yksin läpi vaan jos rike on alimman pelaajan tekemä ”maalipaikassa”. En kyllä mikään sääntöasiantuntija ole. Jos olisi päässyt ohi niin olisi ollut läpi.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mun mielestäni tuo punainen oli oikeusmurha, keltainenkin olisi ollut kova. Mutta en tunne tulkintoja tällä hetkellä.
Ei oo oikeusmurha. Täysin nykyisten sääntöjen mukaan vihelletty. Toi katsotaan ilmeiseksi maalintekotilanteeksi ja tällöin punainen on vain ainoastaan oikea ratkaisu. Sillä ei ole väliä tässä kohtaa mistä suunnasta rike tapahtuu, koska Tenho on alin pelaaja ja muut puolustajat ovat huomattavan etäisyyden päässä.
 
Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
En sitten tiedä, että voiko keskemmäs maalia ampua mitä Bellotti ja Zaniolo teki, mutta hyvä että Hazard torjui.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ei Romalle oikein maistu nyt maalinteko. Aika hyviä paikkoja ollut kyllä.

95% keskittyminen jne.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mikä on norjalaisen jalkapallojoukkueen kannattajaryhmän nimi?

Children of Bodø/Glimt
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös