Jalkapallo – liveseuranta

• 6 585 469
  • 128 562

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ai että. Mika Aaltosen legendaarinen veto Interiä vastaan.

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Miltä kanavalta tämän AS Roma - HJK näkee? Voihan sitä striimiä etsiä, mutta löytyykö kotimainen kanava?

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Täysin rauhallinen tilanne ja siitä sössivät selvän punaisen. Harmi, alku näytti hyvältä.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvä näin, ei noi ulkomaalaiset seurat tahtonut oikein pärjätäkään meidän pojille, hyvä antaa vähän tasoitusta.

Lingman on kyllä jotenkin taantunut Rovaniemen palloseurasta lähdettyään, ehkä olisi hyvä hakea vauhtia uudestaan napapiiriltä.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Innaselta VirmasMatti - lainaukset. Arvostan.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Miksi tuo on selvä punainen?

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Harmi ettei Koskelalla ole Chelsean rosteria käytössä - Olis ainakin löytynyt hyvin toimeentulevia puolustajia penkiltä.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mun mielestäni tuo punainen oli oikeusmurha, keltainenkin olisi ollut kova. Mutta en tunne tulkintoja tällä hetkellä.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mun mielestäni tuo punainen oli oikeusmurha, keltainenkin olisi ollut kova. Mutta en tunne tulkintoja tällä hetkellä.
Minusta ei ole väliä sillä, että ei ole yksin läpi vaan jos rike on alimman pelaajan tekemä ”maalipaikassa”. En kyllä mikään sääntöasiantuntija ole. Jos olisi päässyt ohi niin olisi ollut läpi.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ei oo oikeusmurha. Täysin nykyisten sääntöjen mukaan vihelletty. Toi katsotaan ilmeiseksi maalintekotilanteeksi ja tällöin punainen on vain ainoastaan oikea ratkaisu. Sillä ei ole väliä tässä kohtaa mistä suunnasta rike tapahtuu, koska Tenho on alin pelaaja ja muut puolustajat ovat huomattavan etäisyyden päässä.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy