hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Ai että. Mika Aaltosen legendaarinen veto Interiä vastaan.
Joko on mennyt Jallu Rantasen ohitse?Rollelle taitaa nyt olla 100% enemmän maaleja Europa Leaguessa kuin Messillä.
Viaplaylta tuleeMiltä kanavalta tämän AS Roma - HJK näkee? Voihan sitä striimiä etsiä, mutta löytyykö kotimainen kanava?
Otitko 500 vai suoraan tonnin?Mahtavasti Omalaina.fi keskeytti Roman hymnin. Aina yhtä tyylikästä.
Ei tartte. Sijoitin Klubin voitolle.Otitko 500 vai suoraan tonnin?
Koska oli alimman pelaajan tekemä rike. Jos olisi ollut muut puolustajat alempana niin olisi selvinnyt keltaisella.Miksi tuo on selvä punainen?
Mutta oli kuitenkin rikotun ja maalin välissä itseKoska oli alimman pelaajan tekemä rike. Jos olisi ollut muut puolustajat alempana niin olisi selvinnyt keltaisella.
Alimpana pelaajana kun rikkoo niin se on selvä punainen aina. Ei tuossa Tenho edes yrittänyt palloa, joten helppo tuomita.Mun mielestäni tuo punainen oli oikeusmurha, keltainenkin olisi ollut kova. Mutta en tunne tulkintoja tällä hetkellä.
Minusta ei ole väliä sillä, että ei ole yksin läpi vaan jos rike on alimman pelaajan tekemä ”maalipaikassa”. En kyllä mikään sääntöasiantuntija ole. Jos olisi päässyt ohi niin olisi ollut läpi.Mun mielestäni tuo punainen oli oikeusmurha, keltainenkin olisi ollut kova. Mutta en tunne tulkintoja tällä hetkellä.
Ei oo oikeusmurha. Täysin nykyisten sääntöjen mukaan vihelletty. Toi katsotaan ilmeiseksi maalintekotilanteeksi ja tällöin punainen on vain ainoastaan oikea ratkaisu. Sillä ei ole väliä tässä kohtaa mistä suunnasta rike tapahtuu, koska Tenho on alin pelaaja ja muut puolustajat ovat huomattavan etäisyyden päässä.Mun mielestäni tuo punainen oli oikeusmurha, keltainenkin olisi ollut kova. Mutta en tunne tulkintoja tällä hetkellä.