Toki oli, mutta silti likaisen rahan joukkueilla on eri säännöt.Pilkku se pitäisi olla. Ihan selvä käsi.
Aika väsynyttä jo. ”Oli pilkku mutta eri säännöt”. Okei sit.Toki oli, mutta silti likaisen rahan joukkueilla on eri säännöt.
Viime kaudella vastaavasta ei annettu Evertonille pilkkua Shittya vastaan.
Onko ruskeita kuoria liikkunut?
Toki oli, mutta silti likaisen rahan joukkueilla on eri säännöt.
Nyt tuomio meni oikein, mutta joskus ne myös menevät väärin palkanmaksajan hyödyksi.
Kyl. En mä kuitenkaan huolestunut ole, koska otteet ovat olleet hyviä eikä tässä olla nyt missään tappiokierteessä. Voittoja kaivataan ja kärkeen ASMää ja Wilsonia. Isak-Wilson-ASM olisi todella hyvä kärkikolmikko, mutta kaksi kolmesta ei pysy kunnolla kasassa.Castlen pitää kyllä alkaa kaivamaan voittoja jos haluavat pärjätä.
Jos ois pitäny antaa pilkku.Ja hidastuksessa tämä näkyi vielä selvemmin. Pilkun paikka.
Wilsonin varaan ei vaan kyllä voi laskea.Kyl. En mä kuitenkaan huolestunut ole, koska otteet ovat olleet hyviä eikä tässä olla nyt missään tappiokierteessä. Voittoja kaivataan ja kärkeen ASMää ja Wilsonia. Isak-Wilson-ASM olisi todella hyvä kärkikolmikko, mutta kaksi kolmesta ei pysy kunnolla kasassa.
Ei niin. Toivottavasti tammikuun loppuun mennessä Almironit, Frasierit ja Willockit ovat enää vaihtomiehiä.Wilsonin varaan ei vaan kyllä voi laskea.
Kyllä, siellä on Villa enää pisteen perässä.Ei niin. Toivottavasti tammikuun loppuun mennessä Almironit, Frasierit ja Willockit ovat enää vaihtomiehiä.
Yksi tappio silti vaan. Ihan rauhallisin mielin itse ainakin.Kyllä, siellä on Villa enää pisteen perässä.
Totta. On tasuri toki parempi kuin tappio, mutta juuri se viiminen puristus pitäisi saada tuohon tekemiseen, eli mieluummin voitetaan kunnolla ja hävitään kunnolla kun pelataan pelkkiä tasureita.Kyl. En mä kuitenkaan huolestunut ole, koska otteet ovat olleet hyviä eikä tässä olla nyt missään tappiokierteessä. Voittoja kaivataan ja kärkeen ASMää ja Wilsonia. Isak-Wilson-ASM olisi todella hyvä kärkikolmikko, mutta kaksi kolmesta ei pysy kunnolla kasassa.
Mutta ainakin vitutuksen syy on vaihtunut jatkuvasta häviämisestä siihen ettei onnistuttu voittamaan. Heh.Totta. On tasuri toki parempi kuin tappio, mutta juuri se viiminen puristus pitäisi saada tuohon tekemiseen, eli mieluummin voitetaan kunnolla ja hävitään kunnolla kun pelataan pelkkiä tasureita.
Liian leija Contelle.Spursin Spencen piti olla ihan messias mutta tänään ei taaskaan mahtunut edes kokoonpanoon. Erikoista.
Spursin Spencen piti olla ihan messias mutta tänään ei taaskaan mahtunut edes kokoonpanoon. Erikoista.
Älähän nyt. 2-2. Ei tuo ihan paska ole. Toki nimien perusteella pitäisi pelata paremmin. Mutta kiva kattoa täysin puolueettomana tällaista peliä.Tää Leicester on kyllä paska. Ei tähän taida auttaa kuin Rodgersin kenkiminen helvettiin. Ihan sekaisin ja jumissa koko joukkue. Väärässä olin omassa arviossani.
Spursin Spencen piti olla ihan messias mutta tänään ei taaskaan mahtunut edes kokoonpanoon. Erikoista.