Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 290 226
  • 123 818

Barney

Jäsen
HJK löylyttää Romaa Helsingissä ja katsomossa raikaa ”sacked in the morning”. Tämän minä haluan nähdä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Real Sociedad voi olla ihan kovakin vastus, eli kaikkinensa hyvä lohko. Tuosta pitäisi vähintään kakkosina mennä jatkoon, mutta ihan näin varuilta: päätyykö lohkon kolmoset konferenssin puolelle?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Albin Granlundilla kohtalaisen tehokas paluu. Toinen peli ja tärkeä maali. 1-0 MIFK:lle. Tämä kasvattaisi eron Lahteen neljään pisteeseen. Väsynyt peli
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Se olis perjantai! Eli Luton-Sheffield Utd klo. 21:45 Championshipin perjantai-matsina.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils
Vieraspeli Lutonia vastaan olis ihan myrkkyä m.m. Steve Brucen West Bromille, kun ei pysty käyttämään sivurajaheittoa erikoistilanteena katsomon ollessa niin lähellä viherikköä. Ei tossa kyllä paljoa vauhtia oteta.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Aina tulee tuosta Sheffieldin Sander Bergestä
mieleen, että tätä kaveria jotkut toivoi ManUn keskikentälle. Olis ollu kova sana Berge - Longstaff keskikenttä jollain 70 miljoonalla.
 

Jeffrey

Jäsen
Aina tulee tuosta Sheffieldin Sander Bergestä
mieleen, että tätä kaveria jotkut toivoi ManUn keskikentälle. Olis ollu kova sana Berge - Longstaff keskikenttä jollain 70 miljoonalla.

Mä olin aikanaan ihan pomminvarma, että Berge olis tullut Unitediin. Oli dominoinut mulla Football Managerissa ja noussut maailman tähdeksi, ja Unitediin tuli yhtäkkiä norjalainen valmentaja. En vieläkään ymmärrä miksi tämä yhtälö ei ollut 1+1=2?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Liitteet

  • E2E41829-1C7F-4184-8A84-21AC19781141.jpeg
    E2E41829-1C7F-4184-8A84-21AC19781141.jpeg
    87,5 KB · kertaa luettu: 52

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kohta lähtee ja nähdään, oliko Manun edellinen matsi vain suonenveto vai kampeavatko itsensä Southamptonin ohi keskikastiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös