Mun ei, kun pallo menee pois pelistä. Pelin käynnissä ollessakin se on lähinnä ärsyttävä tai säälittävä, siis hyvien puoliensa ohella.Mun on kyllä todella vaikea pitää Sonia kilteimpänä.
Mun ei, kun pallo menee pois pelistä. Pelin käynnissä ollessakin se on lähinnä ärsyttävä tai säälittävä, siis hyvien puoliensa ohella.Mun on kyllä todella vaikea pitää Sonia kilteimpänä.
Spursilla ollut välit vähän hakusessa hyökkäyksessä. Tulee liian helposti vain neljän linja Wolvesin puolustuksen kanssa ja sit räiskitään laidoille.Womlvesin nopeat kuljetukset näyttävät aika vaarallisilta. Höjbjerg saa olla tarkkana ettei tule toista keltaista ja sama tulee kyllä varmasti koskemaan myös Bentacuria ja noita toppareita.
Joo, eikä ole vaikeaa arvailla kumpi laita kusee... tosin kun tämän kirjoitin, niin Perisic oli jossain ties missä.Spursilla ollut välit vähän hakusessa hyökkäyksessä. Tulee liian helposti vain neljän linja Wolvesin puolustuksen kanssa ja sit räiskitään laidoille.
Kanelle punainenkaan ei olisi ihan väärin. Todellinen cheap shot. Hyi saatana.
No ei kyllä paljoa edes koskenut.Kanelle punainenkaan ei olisi ihan väärin. Todellinen cheap shot. Hyi saatana.
Nimenomaan koski, ja näki kuinka oikein tähtäsi. Todella ruma temppu.No ei kyllä paljoa edes koskenut.
Kyl tuo Perisic taitaa olla vaan pelimies.
Se on valejalkapalloilija.Miten toi Royal onnistuu lähes aina laittamaan keskityksen sinne mihin kukaan Spursin pelaaja ei ole juossut?