Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 284 870
  • 123 818

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Olis kiva nähdä mitä Garnacho vois tuoda tonne laidalle. Oli suht vakuuttava Rayoa vastaan...
Brighton ei ole Rayo ja puolustaa vielä Valioliigankin mittapuulla fyysisesti. Eli ei kannata.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei jumalauta...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Rasse on näköjään ihan samassa lukossa, kuin viime keudellakin.
No ei kyllä ole. Pelannut pirteästi, etenkin suhteessa tämän päivän esitykseen. Toki tuo olisi pitänyt upottaa.
 

Barney

Jäsen
Sanchez pelasi kyllä helvetin hyvin tuon tilanteen. Enemmän oli maalivahdin hyvyyttä kuin Rashfordin huonoutta, vaikka noista paikoista pitäisikin aina tehdä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Jos Chelsean ja Arsenalin peli näytti siltä, että ongelmia on, mutta niihin on helppo tarttua ja korjata. Niin ManUn pelissä näkyy kaikki viime kauden ongelmat vieläkin. Helvetinmoinen duuni ETH:lla edessä.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils
Brighton ei ole Rayo ja puolustaa vielä Valioliigankin mittapuulla fyysisesti. Eli ei kannata.
Ollaan samaa mieltä siitä että ollaan eri mieltä. En mä kyseenalaista ettei olis fyysisesti raakile, mutta mieluummin mä katon mitä junnun ennakkoluulottomuudella ja haastoilla saadaan nyt aikaan kahden maalin takaa-ajo asemassa, kuin Rashfordia joka ei tällä hetkellä osu edes jefumaaliin. Ei sillä että Sanchokaan olisi edukseen tänään esiintynyt..
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ollaan samaa mieltä siitä että ollaan eri mieltä. En mä kyseenalaista ettei olis fyysisesti raakile, mutta mieluummin mä katon mitä junnun ennakkoluulottomuudella ja haastoilla saadaan nyt aikaan kahden maalin takaa-ajo asemassa, kuin Rashfordia joka ei tällä hetkellä osu edes jefumaaliin. Ei sillä että Sanchokaan olisi edukseen tänään esiintynyt..
Rashford on ollut Unitedin parhaimmistoa tänään. Mut ollaan vaan eri mieltä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei tuo ainakaan possible offside voinut olla kun siellä oli lokki maalin sisällä :D
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Tuurilla kavennus. Ronaldo on kyllä tuonut heti vaarallisuutta peliin. Vaikka ei itse ole vielä ollut paikoilla, niin saanut muille tilaa. Nimeä kunnioitetaan vaara-alueella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Apa

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Fredin poistuminen ja Brightonin puolustamaan siirtyminen toivat Unitedin mukaan peliin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Eriksen on kyllä helvetin hyvä.
Laatupelaaja maailman kovimpaan sarjaan.
 

Barney

Jäsen
Onko McTominay vielä kentällä vai lähtikö Fredin kanssa samaan aikaan vaihtoon?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jess! Oon odottanut koko kesän:

Lämpti, pieni mutta jämpti.

Brought to you by some beer.
 

Fordél

Jäsen
ManU:n hyökkäyspeli mennyt aikalailla keskittämiseksi. Toki siihen on mainiot palaset, kun Eriksen osaa antaa huippukesoja ja Ronaldo pystyy niitä tehokkaaasti päättämään. Ei kuitenkaan varmaan ihan sitä, mitä haetaan hyökkäyspeliltä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Onko McTominay vielä kentällä vai lähtikö Fredin kanssa samaan aikaan vaihtoon?
On siirtynyt tekemään sitä, missä on parhaimmillaan eli pallonta likaista duunia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös