No ei kyllä ole. Pelannut pirteästi, etenkin suhteessa tämän päivän esitykseen. Toki tuo olisi pitänyt upottaa.Rasse on näköjään ihan samassa lukossa, kuin viime keudellakin.
Ollaan samaa mieltä siitä että ollaan eri mieltä. En mä kyseenalaista ettei olis fyysisesti raakile, mutta mieluummin mä katon mitä junnun ennakkoluulottomuudella ja haastoilla saadaan nyt aikaan kahden maalin takaa-ajo asemassa, kuin Rashfordia joka ei tällä hetkellä osu edes jefumaaliin. Ei sillä että Sanchokaan olisi edukseen tänään esiintynyt..Brighton ei ole Rayo ja puolustaa vielä Valioliigankin mittapuulla fyysisesti. Eli ei kannata.
Rashford on ollut Unitedin parhaimmistoa tänään. Mut ollaan vaan eri mieltä.Ollaan samaa mieltä siitä että ollaan eri mieltä. En mä kyseenalaista ettei olis fyysisesti raakile, mutta mieluummin mä katon mitä junnun ennakkoluulottomuudella ja haastoilla saadaan nyt aikaan kahden maalin takaa-ajo asemassa, kuin Rashfordia joka ei tällä hetkellä osu edes jefumaaliin. Ei sillä että Sanchokaan olisi edukseen tänään esiintynyt..
On siirtynyt tekemään sitä, missä on parhaimmillaan eli pallonta likaista duunia.Onko McTominay vielä kentällä vai lähtikö Fredin kanssa samaan aikaan vaihtoon?
Ja sit mun viesteistä valitetaan…Jess! Oon odottanut koko kesän:
Lämpti, pieni mutta jämpti.
Brought to you by some beer.
Se on tää mun positiivisuus joka valloittaa sydämet täällä. Kokeile joskus!Ja sit mun viesteistä valitetaan…
14 vuotta Ashleytä niin ei se ole niin helppoa! Tosin tällä hetkellä ihan hyvä olla.Se on tää mun positiivisuus joka valloittaa sydämet täällä. Kokeile joskus!
En sit yhtään kestä jos susta tulee sellainen Geordie- @Lert joka tykkää kaikesta.14 vuotta Ashleytä niin ei se ole niin helppoa! Tosin tällä hetkellä ihan hyvä olla.