Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 284 641
  • 123 818

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Pitkä on matka vielä Ten haagilla, no josko tälle managerille annetaan aikaa ja mahdollisuus. Ei heti potkita pois eikä aleta tekee paniikki hankintoja.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksi puoliaika ManU:n kautta takana ja juuri ne tiedossa olleet ongelmakohdat paistavat läpi:

-DDG:n jalalla pelaaminen ja pelin johtaminen ei riitä
-McTominay ja Fred ei vaan riitä mihinkään keskikentän pohjalla
-Hyökkäys on aivan liian kapea

Haastavaa tässä on se, että penkiltä ei juuri löydy ratkaisuja ongelmiin (pl. ehkä Varane toppariksi ja Martinez kk:lle) vaan siirtoikkunassa pitäisi vielä toimia.
Olen edelleen sitä mieltä, että ManU tarvitsee kaksi uutta kk-pelaajaa etenkin, jos aikovat pelata kahden pohjalla.
 

Fordél

Jäsen
Ekan puoliajan tiivistys: Brighton oli yhtä kuin Pascal Gross, ManU kuin gross paska.
 

Barney

Jäsen
- Maguire on aivan saatanan hidas. Tuskinpa ketään yllättää, että hän ei sovellu tähän pelitapaan. Brighton laittaa palloja linjan taakse ja Harry hölkkäilee perässä.
- DDG on totuttuun tapaan jalalla surkea ja siten ihan riittämätön haluttuun pelitapaan.
- Fred purkamassa prässiä olisi muuten ihan hyvä, mutta joka toisella kerralla pallo päätyy vastustajalle. Tuo olisi se de Jongin rooli.
- Dalot ja Shaw ovat puolustussuuntaan ihan pihalla. Myös Fred ja McTominay sijoittuvat jatkuvasti väärin.

Nuo nyt tulivat päällimäisenä mieleen. Hyvältä näyttää.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Mikä tarve sulla on harrastaa tota Manu trollausta koko ajan? Mitä sä saat siitä oikein?
Ainakin herkkänahkaiset ja huumorintajuttomat menemään henkilökohtaisuuksiin. Vähän nyt vannetta löysemmälle ja nauti ManUn kauden ekasta pelistä. Eiku ai niin joo.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
- Maguire on aivan saatanan hidas. Tuskinpa ketään yllättää, että hän ei sovellu tähän pelitapaan. Brighton laittaa palloja linjan taakse ja Harry hölkkäilee perässä.
- DDG on totuttuun tapaan jalalla surkea ja siten ihan riittämätön haluttuun pelitapaan.
- Fred purkamassa prässiä olisi muuten ihan hyvä, mutta joka toisella kerralla pallo päätyy vastustajalle. Tuo olisi se de Jongin rooli.
- Dalot ja Shaw ovat puolustussuuntaan ihan pihalla. Myös Fred ja McTominay sijoittuvat jatkuvasti väärin.

Nuo nyt tulivat päällimäisenä mieleen. Hyvältä näyttää.
Brighton myös hyvin paineisti jo ylhäältä juuri tämän De Gean heikkouden tietäen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Eriksen tulee olemaan kyllä hyvä hankinta ManUlle tällä kaudella. Kunhan saavat niitä muitakin hankintoja sisään.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
En mä tiedä. Jotenkin vaikuttaa että ManUlla puristaa aivan helvetisti vieläkin viime kausi. Siis niin moni ratkaisu joko liian huono tai liian ”helppo” monella pelaajalla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Fred oli tänään aivan hirveän huono. Yksi huonoimmista peleistä, joita olen koskaan nähnyt jalkapalloilijalta. Ei enää avaukseen Unitedissa, kiitos.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Fred oli tänään aivan hirveän huono. Yksi huonoimmista peleistä, joita olen koskaan nähnyt jalkapalloilijalta. Ei enää avaukseen Unitedissa, kiitos.
Mun mielestä Maguire on ollut melkein yhtä huono. Kaikki tekeminen vaan ihan paskaa. Ei voi ymmärtää että toi sama pelaaja on sama joka oli melkein EM-kisojen paras pelaaja.
 

Barney

Jäsen
Eriksen on varmaan nykymiehistöstä paras vaihtoehto tuohon rooliin, jota Fred pelasi, joten hyvä vaihto ten Hagilta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nyt sit vaan kukkupalloa niin paljon kuin ikinä lähtee ja toivotaan että Rolle osuu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mun mielestä Maguire on ollut melkein yhtä huono. Kaikki tekeminen vaan ihan paskaa. Ei voi ymmärtää että toi sama pelaaja on sama joka oli melkein EM-kisojen paras pelaaja.
Periaatteessa, mutta pallollisena hyvä. Loistavia puolenvaihtoja kaiken sen paskan vastapainoksi. Toisaalta ei ole helppoa kun joutuu pelaamaan Dalotin puolella. Koska paskuusjärjestys on
1. Fred
2. Dalot
3. Maguire
4. DDG
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army

Liitteet

  • 09D7E2C8-E065-44D4-915B-C0DC3096780C.jpeg
    09D7E2C8-E065-44D4-915B-C0DC3096780C.jpeg
    62,4 KB · kertaa luettu: 62

Fordél

Jäsen
Peliälykkäitä pelaajia, kuten Erikseniä, on kyllä aina mukava katsoa. Nimiä mainitsematta pelkkiä "tyhmiä" koohottajia ei niinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös