Sekö on joku meriitti ja keskustelun tarkoitus? Olen Raimon partaalla nyt.Hyvin tuntuu ainakin uppoavan, kun muna-fanit täällä ihan Raimon partaalla päivästä toiseen kitisemässä sen jutuista.
Sekö on joku meriitti ja keskustelun tarkoitus? Olen Raimon partaalla nyt.Hyvin tuntuu ainakin uppoavan, kun muna-fanit täällä ihan Raimon partaalla päivästä toiseen kitisemässä sen jutuista.
Ainakin herkkänahkaiset ja huumorintajuttomat menemään henkilökohtaisuuksiin. Vähän nyt vannetta löysemmälle ja nauti ManUn kauden ekasta pelistä. Eiku ai niin joo.Mikä tarve sulla on harrastaa tota Manu trollausta koko ajan? Mitä sä saat siitä oikein?
Brighton myös hyvin paineisti jo ylhäältä juuri tämän De Gean heikkouden tietäen.- Maguire on aivan saatanan hidas. Tuskinpa ketään yllättää, että hän ei sovellu tähän pelitapaan. Brighton laittaa palloja linjan taakse ja Harry hölkkäilee perässä.
- DDG on totuttuun tapaan jalalla surkea ja siten ihan riittämätön haluttuun pelitapaan.
- Fred purkamassa prässiä olisi muuten ihan hyvä, mutta joka toisella kerralla pallo päätyy vastustajalle. Tuo olisi se de Jongin rooli.
- Dalot ja Shaw ovat puolustussuuntaan ihan pihalla. Myös Fred ja McTominay sijoittuvat jatkuvasti väärin.
Nuo nyt tulivat päällimäisenä mieleen. Hyvältä näyttää.
Ainakin herkkänahkaiset ja huumorintajuttomat menemään henkilökohtaisuuksiin. Vähän nyt vannetta löysemmälle ja nauti ManUn kauden ekasta pelistä. Eiku ai niin joo.
Mun mielestä Maguire on ollut melkein yhtä huono. Kaikki tekeminen vaan ihan paskaa. Ei voi ymmärtää että toi sama pelaaja on sama joka oli melkein EM-kisojen paras pelaaja.Fred oli tänään aivan hirveän huono. Yksi huonoimmista peleistä, joita olen koskaan nähnyt jalkapalloilijalta. Ei enää avaukseen Unitedissa, kiitos.
Periaatteessa, mutta pallollisena hyvä. Loistavia puolenvaihtoja kaiken sen paskan vastapainoksi. Toisaalta ei ole helppoa kun joutuu pelaamaan Dalotin puolella. Koska paskuusjärjestys onMun mielestä Maguire on ollut melkein yhtä huono. Kaikki tekeminen vaan ihan paskaa. Ei voi ymmärtää että toi sama pelaaja on sama joka oli melkein EM-kisojen paras pelaaja.
Nyt sit vaan kukkupalloa niin paljon kuin ikinä lähtee ja toivotaan että Rolle osuu.
Brighton ei ole Rayo ja puolustaa vielä Valioliigankin mittapuulla fyysisesti. Eli ei kannata.Olis kiva nähdä mitä Garnacho vois tuoda tonne laidalle. Oli suht vakuuttava Rayoa vastaan...