Kylläpäs Liverpool on ollut sysipaska ja yhtälailla Fulham on ollut todella hyvä. Liverpool lähtenyt selkeästi takki auki peliin, että kyllähän tämä matsi voitetaan kun vaan ilmestyytään kentälle ja Fulham taas päättänyt laittaa kaiken peliin.
Sanoisin että fifty-sixsty. Ei Liverpool ole näin huono, eivät pelaa läheskään parasta peliään. Ovat laiskoja, takki auki ja vähän krapulaisen oloisia.Sanoisin että ensimmäinen puoliaika oli Fulhamin hyvyyttä. Todella hyvin estivät Poolin pelinrakentelun. Eka vartin aikana Pool ei päässyt juuri yli keskikentän.
Sanoisin että fifty-sixsty. Ei Liverpool ole näin huono, eivät pelaa läheskään parasta peliään. Ovat laiskoja, takki auki ja vähän krapulaisen oloisia.
Sitä en tiedä? Mulla tulee alkoholista.Mutta mistä se darra on jäänyt päälle?
Astmalääkkeistä.Mutta mistä se darra on jäänyt päälle?
Viikon ryypänneet sitä Kommunistishield-lautasta.Mutta mistä se darra on jäänyt päälle?
Ehkä myös maksimiottelut viime kaudella, turhat maaottelut päälle ja kausi alkaa aikaisin.Kiitos, hyviä vastauksia kaikilta.
Ehkä myös maksimiottelut viime kaudella, turhat maaottelut päälle ja kausi alkaa aikaisin.
Manu fanit tykkää...Herra mun vereni Pool on pinteessä.
No joo, toki, mutta lähinnä mä ihmettelen. Tuskin monikaan kuvittelee etteivät tuosta heräisi.Manu fanit tykkää...
Surullista, että takaa-ajotilanteessa ei ole heittää kentälle muita kuin Milner.Pelastaako Milner Scouserit?