Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 134 550
  • 122 203
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
On kyllä jännä kun harkkamatsi mutta silti pistää nuo ticon pelaajien rottailut vituttamaan ihan huolella.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Fred on vähän tommoinen todella köyhän miehen Joelinton.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Fred on vähän tommoinen todella köyhän miehen Joelinton.
En oikein vieläkään ymmärrä, miten mies pelaa Valioliigassa. Ainakaan siis ManU'n tasoisessa jengissä ja usein vielä avauksessa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Fredille toinen kortti ja ulos.

ManU on nyt kahdessa viime harkkamatsissa pelannut todella vahvan ekan puoliajan ja sitten passivoitunut.

Van de Beek ei ole harjoituskaudella kyllä osoittanut mitään heräämisen merkkejä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ei tää Manun toiminta nyt vakuuta. Tosin harkkamatsi ja joukkue toki vielä muutostilassa, mutta verrattuna esimerkiksi Arsenalin peliin on kuin yö ja päivä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
En oikein vieläkään ymmärrä, miten mies pelaa Valioliigassa. Ainakaan siis ManU'n tasoisessa jengissä ja usein vielä avauksessa.
Mielestäni pelasi tänään taas hyvin pelin, ei ainakaan omaan silmään osunut harhasyöttöjä ja koko ajan aktiivinen. Eka kortti oli heppoinen toinen sitten ansaittu.

Sanchon puuttuminen näkyi ja oikealta laidalta ei hyökätty lainkaan erona aiempiin matseihin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Varmaan jos Simeone tekisi oman kaikkien aikojen pelaajien rosterin, niin siellä olisi tietysti hän itse, Pepe, Mark van Bommel, Vinnie Jones, Nigel De Jong, Andoni Goikoetxea, ja Joey Barton.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mielestäni pelasi tänään taas hyvin pelin, ei ainakaan omaan silmään osunut harhasyöttöjä ja koko ajan aktiivinen. Eka kortti oli heppoinen toinen sitten ansaittu.
Kyllä, mutta en todellakaan näe miestä Mestareiden Liigan menestyksestä (tulevaisuudessa tosin) ja Valioliigan mestaruudesta pelaavassa rosterissa niin mitenkään.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kyllä, mutta en todellakaan näe miestä Mestareiden Liigan menestyksestä (tulevaisuudessa tosin) ja Valioliigan mestaruudesta pelaavassa rosterissa niin mitenkään.
Okei itse juuri tänään taas katsoin, että Fred on ehdottomasti avauksen pelaaja.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Oliko @mikko600 tietoa Newcastlen matsiin striimiä? En jaksais Palacen matsia katsoa.
Pitäisi näkyä kotisivuilta suoraan. Eli nufc.co.uk. Tosin mulle vielä valittaa etteivät näytä Suomessa vaikka näyttävät. Itse meen kahden näytön taktiikalla kun samalla katselussa Cardiff-Norwich.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Pitäisi näkyä kotisivuilta suoraan. Eli nufc.co.uk. Tosin mulle vielä valittaa etteivät näytä Suomessa vaikka näyttävät. Itse meen kahden näytön taktiikalla kun samalla katselussa Cardiff-Norwich.
Kiitos.

Edit: Hyvin näkyykin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Fred ollut nyt ihmeen varma pallon kanssa mutta eiköhän ne aivopierut sieltä muutaman kerran kaudessa tule.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Noi Newcastlen shortsit näyttää välillä siltä, että kun ei jätkillä olis housuja laisinkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös