Ja heti 1-2 Tavernier kaunis vapari.Ja sieltä 1-1 Rangersille. Arfield puskee maalin.
Kapteeni, ok palkka, arvostettu pelaaja, pääsee pelaamaan Euroopassa jne. Tietää että taso ei välttämättä riitä Valjuun joten miksi ei pysyisi Rangersissa. Samoin ikä alkaa tulemaan vastaan että Valioliigaseurat ottaisivat ”riskin”.Ja heti 1-2 Tavernier kaunis vapari.
Miks muuten toi ei valjuun siirtyny?
Nojoo varmasti on puolensa lähinnä juuri siksi mietein, että, miksei sijoilla 11-20 oleva vähän hyökkäävämpää futista pelaava seura ole kokeillut. Varsinkin siksi että jos epäonnistuisi niin varmasti otettaisiin Rangersiin avosylin takaisin. Toki Valioliigassa joutuisi puolustamaan ja tuolla ei tarvi kuin Celticiä vastaan :DKapteeni, ok palkka, arvostettu pelaaja, pääsee pelaamaan Euroopassa jne. Tietää että taso ei välttämättä riitä Valjuun joten miksi ei pysyisi Rangersissa. Samoin ikä alkaa tulemaan vastaan että Valioliigaseurat ottaisivat ”riskin”.
Pelaakohan Dybala jo Roman väreissä? Vois olla semmoinen illan päätös itsellekkin tuo Spurs-Roma.Jaahas tänään onkin sitten koko päivä vähän jotain jalkapallia. Itse menen näillä näkyminen otteluilla Arsena-Sevilla ja Athletico-Manu vähän vaihdellen, varmaankin Newcastlen peli viideltä, Liverpool-City seiskalta ja loppuillasta Spurin matsi jota ennen saatan väijyä vähän Wolvesia.
Mun käsittääkseni pitäisi pelata tänään.Pelaakohan Dybala jo Roman väreissä? Vois olla semmoinen illan päätös itsellekkin tuo Spurs-Roma.
Ero Elangan ja Sanchon välillä on valtava.
Tuleeko teille muuten pelaajaa mieleen, joka olisi seitsemän kautta ollut seurassaan keskinkertainen ja jotenkin yhtäkkiä kahdeksannella kaudellaan olisikin kaiken hypen arvoinen?
Sanchon, ollut Unitedin paras pre-seasonilla. Tänään miesflunssassa.Kumman eduksi?
Mulla ei oo käsitystä, mutta toivottavasti pelaisi. @mikko600 taisikin olla parempaa tietoa asiasta.Pelaakohan Dybala jo Roman väreissä? Vois olla semmoinen illan päätös itsellekkin tuo Spurs-Roma.
Vähän too soon ehkä mutta sallitaan.Arselan perseraiskaa Sevillaa. Ei liity sinänsä Parteyyn, mutta myös hän oli pitkään kentällä.