Mulla ainakaan ei ole edes selostusta. Notta vaihtelua tämäkin.Sit iltaan Hammers-Viborg.
Joo, avauksissa harmittavasti alle puolet puhuvat portugalia. Sama ei toistu kun Wolves kohtaa ManU:n.Vain seitsemän portugalilaista Wolvesilla tosiaan avauksessa.
Mun on kyllä todella vaikea pitää Sonia kilteimpänä.Futiksen kilteimmistä miehistä toinen kaatoi toisen ja siltä se näyttikin. Moutinho varmaan kutsui Sonin kahville ja mansikkapiiraalle
Mun ei, kun pallo menee pois pelistä. Pelin käynnissä ollessakin se on lähinnä ärsyttävä tai säälittävä, siis hyvien puoliensa ohella.Mun on kyllä todella vaikea pitää Sonia kilteimpänä.
Spursilla ollut välit vähän hakusessa hyökkäyksessä. Tulee liian helposti vain neljän linja Wolvesin puolustuksen kanssa ja sit räiskitään laidoille.Womlvesin nopeat kuljetukset näyttävät aika vaarallisilta. Höjbjerg saa olla tarkkana ettei tule toista keltaista ja sama tulee kyllä varmasti koskemaan myös Bentacuria ja noita toppareita.
Joo, eikä ole vaikeaa arvailla kumpi laita kusee... tosin kun tämän kirjoitin, niin Perisic oli jossain ties missä.Spursilla ollut välit vähän hakusessa hyökkäyksessä. Tulee liian helposti vain neljän linja Wolvesin puolustuksen kanssa ja sit räiskitään laidoille.