Ei oo järkevää myydä. Maguiresta, Rashfordista ja McTominaysta pitäisi itse maksaa että joku suostuisi ne ottamaanMyydään kaikki paitsi De Gea ja Ronaldo
Ei oo järkevää myydä. Maguiresta, Rashfordista ja McTominaysta pitäisi itse maksaa että joku suostuisi ne ottamaanMyydään kaikki paitsi De Gea ja Ronaldo
Ollaan vaan eri mieltä. Mä en usko tuohon yhtään juurikin siksi, että viime kausi oli niinkin kurinalainen.En osta tätä teoriaa. Lähes samalla jengillä on pystytty pelaamaan viime kaudella hyvää futista hyvällä asenteella. Joo sitten tuli Ronaldo, mutta se ei voi vaikuttaa näin paljoa. Kyllä osaava ja ammattitaitoinen valmentaja, jolla on johtajaominaisuudet kunnossa, motivoisi ja organisoisi tämänkin nipun pelaamaan yhtenäisemmin ja olisi saanut aikaa muutosta. Tähän Rangnickin valmennusryhmä ei ole pystynyt, ei sitten alkuunkaan. Alkaa olla ihan samanlainen floppi kuin pelaajisto.
Pitäs eka löytyy ylipäätään ostaja *hymiö*Myydään kaikki paitsi De Gea ja Ronaldo
Kai siellä Shawn, Brunski, Sancho, Elenga, olisi käyttökelpoista kamaa. Mutta puolustuksen linja ja keskustan pohja on ihan täyttä kuraa. Perustan pitää olla kunnossa mihin rakentaa. Jos vielä sattuu olemaan jotain kuppikuntia, niin ne on pakko saada pois että joukkue yhdistyisi.Myydään kaikki paitsi De Gea ja Ronaldo
Ihan ei taida Brighton eurosijoille venyä, mikä on kyllä sääli. Erinomainen kausi ja Potter luultavasti Englannin aliarvostetuin manageri tällä hetkellä. Vielä kun saisivat ihan oikean hyökkääjän tuohon voitaisiin ihan realistisesti puhua joukkueesta, joka on Unitedin yläpuolella ensivuonna.
Myydään kaikki paitsi De Gea ja Ronaldo
Emmä tiedä. Howen Newcastle on neljän pisteen päässä matsin vähemmän pelanneena. Samalla jengillä oli Brucen surkean alkukauden jälkeen yksi voitto kahdestakymmenestä ensimmäisestä matsista.Ihan ei taida Brighton eurosijoille venyä, mikä on kyllä sääli. Erinomainen kausi ja Potter luultavasti Englannin aliarvostetuin manageri tällä hetkellä. Vielä kun saisivat ihan oikean hyökkääjän tuohon voitaisiin ihan realistisesti puhua joukkueesta, joka on Unitedin yläpuolella ensivuonna.
ManU-fani puhuu jostain pikku-Pedron tarinasta? Eisaatana.Kai siellä Shawn, Brunski, Sancho, Elenga, olisi käyttökelpoista kamaa. Mutta puolustuksen linja ja keskustan pohja on ihan täyttä kuraa. Perustan pitää olla kunnossa mihin rakentaa. Jos vielä sattuu olemaan jotain kuppikuntia, niin ne on pakko saada pois että joukkue yhdistyisi.
Tämä on yhtä pikku Pedron tarinaa.
Kyllä itse arvostan miestä paljonkin muttei vaan tunnu sopivan Potterin pelifilosofiaan mitenkään kovin hyvin. Potter on varsin modernin futiksen kaveri, joka tuntuu välillä haluavan että pallo syötellään maaliin asti, kun taas Welbeck on vähän oldschoolimpi pääpelaajaEt ilmeisesti arvosta Welbeckiä kovin korkealla, no ei sitä taida kyllä tehdä Potterkaan... ja Potteriahan viedään ensi kaudeksi Spurssiin, kun Conte ottaa hatkat.
No onhan tämä sellaista ollut jo liki 10v.ManU-fani puhuu jostain pikku-Pedron tarinasta? Eisaatana.
Viis vuotta ilman pokaalia. En kyllä pysty kuvittelemaan vastaavaa.No onhan tämä sellaista ollut jo liki 10v.
United:n resursseilla pitäisi tulla pokaali liki joka vuosi, vai onko tämä nyt sitten ollutkin glooriaa? Eikä juuri koskaan tällaisiä nöyryytyksiä..Viis vuotta ilman pokaalia. En kyllä pysty kuvittelemaan vastaavaa.
ManUn maaliero muuten nyt +1. Että syystäkin otettiin Maguire sisään. ManU nyt päästänyt yhtä monta maalia kuin Newcastle ja maalin enemmän kuin Everton.
Kyllä.Eikös nuo tehnyt jo ennätyksen päästetyissä maaleissa?
Niin, ei vaan kuulosta kovin loogiselta, että hienosti sujuneen viime kauden lopun jälkeen pelaajista olisi tullut yhtäkkiä haluttomia.Ollaan vaan eri mieltä. Mä en usko tuohon yhtään juurikin siksi, että viime kausi oli niinkin kurinalainen.