Karlan Grant paras maalintekijä kun tippuivat. Neljä maalia. Kuka helvetti?Oikeasti jäin miettimään että mitä ihmettä pitäisi Huddersfieldistä muistaa? Olivat joo Valioliigassa ja olivat paskoja ja tippuivat. Mitään muuta ei tule mieleen.
Onnistuivat ekalla kaudellaan säilymään kuitenkin. En kyllä muista hirveästi itse. Vähän joo nimetön jengin Chämppäriikiin ja yllättävää, että ovat näin lähellä nousua. Kumpi tahansa nousee, niin todennäköisesti tie käy heti alas.Oikeasti jäin miettimään että mitä ihmettä pitäisi Huddersfieldistä muistaa? Olivat joo Valioliigassa ja olivat paskoja ja tippuivat. Mitään muuta ei tule mieleen.
Juu eikä nyt ole nousijoissa ns. valmista pakettia kuten Brentford ja Leeds aikanaan. Silva ihan ok valmentaja ja Fulham voi säilyä jos fiksusti käyttävät rahaa kesällä. Bournemouth ja tämän voittaja sitten ne suurimmat suosikit tippumaan.Onnistuivat ekalla kaudellaan säilymään kuitenkin. En kyllä muista hirveästi itse. Vähän joo nimetön jengin Chämppäriikiin ja yllättävää, että ovat näin lähellä nousua. Kumpi tahansa nousee, niin todennäköisesti tie käy heti alas.
Jees. Loistava tulos. Tervetuloa mukaan Liigaan...Hienoa. Valioliiga on kaivannut Nottinghamia.
Vepsu voitti saarella. Tämä tietää hyvää jatkoa ajatellen.Vepsu pärjää hyvin saarella. Tiukka taistelua loppuun saakka.
Mulla on käytössä kaverin tuoma Huddersfieldin tee/kahvikuppi, joten olisin toivonut ehdottomasti Huddersfieldin voittoa, mutta nyt kävi näin. Ei jää vaivaamaan tääkään lopputulos.Oikeasti jäin miettimään että mitä ihmettä pitäisi Huddersfieldistä muistaa? Olivat joo Valioliigassa ja olivat paskoja ja tippuivat. Mitään muuta ei tule mieleen.