Ei sillä ilmeellä ole niin väliä jo kaveri ei anna palloa edes lainaksi.Eihän noita ManUn pelaajia kiinnosta yhtään. Säälittävän näköistä. Siellä on Liverpool vastassa ja toi on peli-ilme.
Oliko sulla oikeasti jossain vaiheessa joku edes etäisesti jännitystä muistuttanut tunne päällä?Jännitys kyllä kuoli tästä pelistä aika nopeasti.
Mä voin tässä kohtaa kertoa että laitoin ekaa kertaa elämässäni derby-lapulle Pool -3. Toki vain kympin mutta kuitenkin. Ei Unitedilla ollut palaa tässä pelissä sen enempää nyt kuin silloin kun tämä peli piti alun perin pelata.Kyllä mä vähän napostelin tätä etukäteen, että ManU kaivaa jonkun ässän hihastaan ja tekee tästä pelin. Olin näköjään todella pahasti väärässä. Ei toki ollut eka kerta.
"Joo mut xG on vaan tilastorunkkareille".Manulla aika paljon nollaa tilastoissa.
Saa nähdä uppooko ensi kaudella liigassa. Kova maalitahti kyllä ollut.Fulham jo 3-0 ja Mitrovic 40 maalia täyteen.
On kyllä yllätys, että hyvien valmentajien (etenkin pelitaktisesti) joukkueet ovat niitä, jotka tuppaavat lajissa, kuin lajissa menestymään. Välillä, kun siis saa lukea näitä menestyvienkin joukkueiden pelaajien kommentteja, jotka ovat tasoa: "ei meillä mitää pelisuunnitelmaa oo ja vaikee vastustajankaa on tietää miten pelataa, ku ei itekkä tiietä. Kuhan nyt vaa ryntäillää ja säntäillää sinne tänne ja jos jotain saatas aikaa".Siis Maukan peli on surullista ryntäilyä. Tietääkö kukaan jengistä miten edes kuuluisi pelata? Tai mikä on funktio. Emmä tiedä. Aika monta lisää pelaajaa jengi kyllä tärkee. Itsetuho nappia pohjaan ja ten Hagin kanssa rauhassa rakentamista.
"Joo mut xG on vaan tilastorunkkareille".
Ei.Onkohan Bruno koko kauden kovin floppi?
Ei. Manchester United on.Onkohan Bruno koko kauden kovin floppi?
Poolin peli näyttää juuri siltä että jokaisen harjoitteen taustalla on pelitapa ja ManU joukkueelta jota on tällä kaudella valmentanut kolme eri koutsia ja kuinkahan monta eri formaatiota on ollut käytössä.Aika huikeasti on kyllä Poolinkin pelaajat synkassa, kun iskivät juuri kaksi upeaa maalia, niin, että kaikki osasivat ryntäillä ja säntäillä juuri oikeisiin paikkoihin, ilman mitään pelitapaa.