Sai kieltämättä vähän hymähtämään.Sieltä sitten Phil Jones ja Juan Mata sisään. Hallelujah!
Miten nämä jalkapallosäännöt menevät, voivatko molemmat hävitä?Saa nähdä päättyykö edes tasuriin
Mä en tiedä kun olen vaan pelannut enkä niinkään opetellut sääntöjä.Miten nämä jalkapallosäännöt menevät, voivatko molemmat hävitä?
Lukaku veti kovemman kyykkytuloksen.Miksi Chelsea käytti Lukakuun about sata miljoonaa kun Akinfenwa olisi ironnut alle miljoonalla.
Pitää ostaa joku koska Akinfenwa ei halunnut tulla vaan yritti myydä itsensä Pooliin.Miksi Chelsea käytti Lukakuun about sata miljoonaa kun Akinfenwa olisi ironnut alle miljoonalla.
Lukaku veti kovemman kyykkytuloksen.
Siinä kävi tolpassa. Frankfurt on kyllä hyvä jengi. Nollasi aika täydellisesti Barcankin. Mutta paljon parannettavaa Hammersilla tämän 20 minuutin perusteella mitä olen nähnyt. Ja Frankfurtissa on aika äänekäs kotiyleisökin varmastiUllattavaa, että Hammerettes on aivan kädetön ja jalaton viimeisellä kolmanneksella, ja puolustus koomassa. Veikkasin kolmea päästettyä, suapa nähä riittääkö. Uutta Lyonin ihmettä sitten vaan.
1-2 pataan tulossa himassa joltain Frankfurtilta, on upeeta niin upeeta taas.
Kyllä se sieltä tulee, aivokramppeja odotellessa. Hammersilta pelataan erikoistilanteet ja kukkupallot pois, niin ei tää nippu pärjää edes sille Kidderminsterille enää. Liikaa kuormaa, kaikilla noin 30% virtaa ja suoritustaso about 80% kohalla - eli joku Championshipin nousukarsinta olis oikee tämän hetkinen taso.Siinä kävi tolpassa. Frankfurt on kyllä hyvä jengi. Nollasi aika täydellisesti Barcankin. Mutta paljon parannettavaa Hammersilla tämän 20 minuutin perusteella mitä olen nähnyt. Ja Frankfurtissa on aika äänekäs kotiyleisökin varmasti