Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Jep, nyt on jännä ottelu suurin panoksin. Puola parempi materiaaliltaan, mutta Ruotsilla on aina System, ei kaunis mutta usein voittava.
Onko? Lewa toki kirkkain tähti kaikista ja Szczesny on parempi kuin Olsen, mutta muuten Ruotsi on mun mielestä materiaalin osalta laadukkaampi ja laajempi.Jep, nyt on jännä ottelu suurin panoksin. Puola parempi materiaaliltaan, mutta Ruotsilla on aina System, ei kaunis mutta usein voittava.
Onhan tuolla esim. Placheta, Bednarek, Milik ja Zielinski hyvinkin laadukkaita isoissa sarjoissa pelaavia miehiä.Onko? Lewa toki kirkkain tähti kaikista ja Szczesny on parempi kuin Olsen, mutta muuten Ruotsi on mun mielestä materiaalin osalta laadukkaampi ja laajempi.
On joo ja hyvä jengi Puola mutta kyllä mä omaan jengiin ottaisin enemmin Lindelöfin, Forsbergin, Isakin, Elangan ja Kuluvsevskin. Laadukkaissa jengeissäkin hekin pelaavat.Onhan tuolla esim. Placheta, Bednarek, Milik ja Zielinski hyvinkin laadukkaita isoissa sarjoissa pelaavia miehiä.
Eikun Ghana tietty MM-kisoihin vierasmaalin turvin.Afrikassa mennään pitkän kaavan kautta kun Senegal-Egypti jatkoille ja Nigeria-Ghana menossa myös.
Oli juu.Hetkinen, eikös nämä MM-jatkokarsinnat ole ennen olleet kaksiosaiset?
Ja Ruotsihan tais viimeksi kaksiosaisissa pudottaa kisoista Italian.Oli juu.
Kyllähän jotain Ruotsin materiaalin tasosta kertoo se, että Elanga istuu penkillä.
Eikös Elanga valinnut Ruotsin, koska kokee olevansa nimenomaan ruotsalainen. Se näissä tietysti näissä muokkaa tilannetta. Jotkut pelaajat eivät näissä kohtaan tunne niin suurta väliä mikä maa on, kunhan pääsee pelaamaan kansainvälisiä pelejä.Kertoo jotain myös Ruotsista, että pelaaja joka olisi voinut valita myös Kameroonin ja Englannin maajoukkueen, valitsi nyt kuitenkin Ruotsin. Toki olisi ainakin kolmessa leijonassa olisi ollut vielä enemmän materiaalia kuin vastaavassa määrässä kruunuja.