Jalkapallo – liveseuranta

• 6 594 152
  • 128 697
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Barcelonan prässi toimii itse asiassa ihan ok, kyllä tuossa jo ideaa Xavilla on.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Kylmät väreet kun the anthem soi Camp Noulla. Tuo laulu on tullut jäädäkseen.
Kuten myös Adama Traore oikealle laidalle Messin tilalle. Onneksi jollain menee vielä huonommin kuin Unitedilla.

Suosikkijoukkue
Onhan tuo todella outoa että Barca hyökkää paljon Traoren kautta joka a) tuplataan heti b) hakee keskitystä kohti Aubaa ja Koulibaly varmasti hoitaa nuo kaikki.

Suosikkijoukkue
Kuten myös Adama Traore oikealle laidalle Messin tilalle. Onneksi jollain menee vielä huonommin kuin Unitedilla.
Joo itsekin vanhasta muistista laitoin pelin pyörimään kunnes tajusin, että eihän United pelaa torstaina.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tuomari keskeytti pelin ja tarkisti aikaisemman tilanteen VARlta. Rangersille rankkari Dortmundin käsivirheestä. Tavernier pilkulta 0-1, hienoa!

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Joo itsekin vanhasta muistista laitoin pelin pyörimään kunnes tajusin, että eihän United pelaa torstaina.
No ensi kaudella sitten taas. Itse olen koittanut parhaani mukaan vältellä näitä pelejä tällä kaudella, jotta ensi kaudella jaksaa sitten taas torstaisin raahautua television eteen katsomaan huippujalkapalloa jotain vitun LASKia vastaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy