Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 276 543
  • 123 818

redpecka

Jäsen
Kun aina itken näistä, että typerykset lopettaa usein pelaamisen ja nostaa käden pystyyn paitsion merkiksi, niin olipa nyt hyviä nuo Liverpoolin pelaajat kun Dzeko läpi suht jopa selvästäkin paitsiosta: kukaan liverpoolilainen ei nostanut handua vaan kimasivat peräsuoli pitkällä perään. Mahtavaa.

Vai onko se että yleensä seuraan LaLigaa ja siellä ei tarvii pelata vaan voi leikkiä linjatuomaria?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Nämä albiinolaiset musiikkiexperttipatonginpurijat kusettavat tässä naisfudiksessa ihan varmasti jollain tavalla.

En ole vielä ihan varma millä tavalla, mutta jollain tavalla ihan taatusti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

redpecka

Jäsen
Dzeko on näköjään vähän kuin minä: ennemmin sokkosyöttö viereen kuin uskaltaisi itse vetää. Tai kai Dzeko joskus on uskaltanut vetää, siksi hän pelaa tuolla ja minä näpytän täällä.
 

Barney

Jäsen
No höh. Olisi ollut hienoa, jos Salzburg olisi voittanut.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Virkkunen ei ymmärrä miten Muller rikkoo, kun seisoo maalivahdin edessä blokkaamassa keskitystä, eikä edes yritä pelata palloa... :D
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Inzaghi tämä coutsi, onko se se, jolla oli sellainen nolo pikkunen rottaponnari pelaajauran aikana?
Voi olla että sekoitat tunnetumpaan (pelaajana) veljeensä. Kuvassa oikealla.
 

Liitteet

  • 1E63136F-0B05-4B9A-9766-E231B1829AC9.jpeg
    1E63136F-0B05-4B9A-9766-E231B1829AC9.jpeg
    214,8 KB · kertaa luettu: 41

redpecka

Jäsen
Voi olla että sekoitat tunnetumpaan (pelaajana) veljeensä. Kuvassa oikealla.
Nyt kun katson noita niin luulen sekoittaneeni nimenkin. Joku italialainen kärkipelaaja oli, jolla oli lyhyt tukka mutta rotanhäntämäinen ohut ponnari.

Anteeksi Simone Insaghille, veljelleen ja kaikille muillekin ja myös kaikille rottaponnarin pitäjille. Nuo kundit on komeita ja tukkakin hyvin.
 

redpecka

Jäsen
Nyt löysin kuvan tarkoittamastani rottaponnarista: nimi vielä kadoksissa. (Tätä siis sekoitin jostain syystä Inzaghiin).

Eli kukas tämä nyt sitten on? Del Piero? Eikö sellainen ole? Taisi olla jossain suuressa osassa jossain rankkipotkuskabassa.
 

Liitteet

  • italialainen tukka.PNG
    italialainen tukka.PNG
    182,3 KB · kertaa luettu: 38

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän sä nyt ton Baresin tunnet, koitat vaan vedättää meitä.

Edit: mokasi tosiaan pilkun siinä 1994 MM-finaalissa.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Kyllähän sä nyt ton Baresin tunnet, koitat vaan vedättää meitä.

Edit: mokasi tosiaan pilkun siinä 1994 MM-finaalissa.

Hoho. Salvatore ”Toto” Schillaci kuvassa.
En minä mitään vedätä. Tylsästi kysyin tuon pelaajan nimeä. Ja varmaan saan sen itsekin selville jos yrittäisin, mutta kuvahaun kuvaa kun klikkasin niin se saitti pyysi kaikki eväät ja en suostunut. Olkoon, puolestani.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
En minä mitään vedätä. Tylsästi kysyin tuon pelaajan nimeä. Ja varmaan saan sen itsekin selville jos yrittäisin, mutta kuvahaun kuvaa kun klikkasin niin se saitti pyysi kaikki eväät ja en suostunut. Olkoon, puolestani.
Sulla oli kuvassa legendaarinen Roberto Baggio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös