Jumalauta että oli lähellä Salzburgin 2-0 maali.
Jopa yllättävät vaihdot ja pisteet siitä että tajusi tehdä ne. Inter oli niihin asti erittäin vahva.Hyvät vaihdot Kloppolta toisella neljävitosella, sai Interin vyöryn sekaisin.
Voi olla että sekoitat tunnetumpaan (pelaajana) veljeensä. Kuvassa oikealla.Inzaghi tämä coutsi, onko se se, jolla oli sellainen nolo pikkunen rottaponnari pelaajauran aikana?
Nyt kun katson noita niin luulen sekoittaneeni nimenkin. Joku italialainen kärkipelaaja oli, jolla oli lyhyt tukka mutta rotanhäntämäinen ohut ponnari.Voi olla että sekoitat tunnetumpaan (pelaajana) veljeensä. Kuvassa oikealla.
Hoho. Salvatore ”Toto” Schillaci kuvassa.Kyllähän sä nyt ton Baresin tunnet, koitat vaan vedättää meitä.
Kyllähän sä nyt ton Baresin tunnet, koitat vaan vedättää meitä.
Edit: mokasi tosiaan pilkun siinä 1994 MM-finaalissa.
En minä mitään vedätä. Tylsästi kysyin tuon pelaajan nimeä. Ja varmaan saan sen itsekin selville jos yrittäisin, mutta kuvahaun kuvaa kun klikkasin niin se saitti pyysi kaikki eväät ja en suostunut. Olkoon, puolestani.Hoho. Salvatore ”Toto” Schillaci kuvassa.
Sulla oli kuvassa legendaarinen Roberto Baggio.En minä mitään vedätä. Tylsästi kysyin tuon pelaajan nimeä. Ja varmaan saan sen itsekin selville jos yrittäisin, mutta kuvahaun kuvaa kun klikkasin niin se saitti pyysi kaikki eväät ja en suostunut. Olkoon, puolestani.
Joo, se se oli. Sori sekoiluni inzagheista sun muista.Sulla oli kuvassa legendaarinen Roberto Baggio.
Tänään tulee koko illan. Ja vielä Viaplaylta tällä kertaa!