Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 292 165
  • 123 818

Jeffrey

Jäsen
Sinappimiehelle puoliajan arvosana 5,2. Muutama hyvä pelaaminen hyökkäyspäässä. Ei isompia virheitä, mutta melko aneemiselta näytti Evertonin viimeistellessä kahdesti miehen edestä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kymmenen vuoden päästä tekee sopimuksen KuPS:iin, josta viiden maalittoman pelin jälkeen lainataan loppukaudeksi KuFu-98:iin.
Tuosta Freddy Adusta on kyllä hankala laittaa paremmaksi.

Pelasin itse samaan aikaan puulaakipelejä ja yksi kaveri pelasi samalla viikolla puulaakia hiekkakentällä 5 vs 5 minun joukkueessa ja toisessa pelissä samalla viikolla Kufua ja Freddy Adua vastaan. Kufu taisi pelata silloin kakkosdivaria vai oliko kolmosta?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tuosta Freddy Adusta on kyllä hankala laittaa paremmaksi.

Pelasin itse samaan aikaan puulaakipelejä ja yksi kaveri pelasi samalla viikolla puulaakia hiekkakentällä 5 vs 5 minun joukkueessa ja toisessa pelissä samalla viikolla Kufua ja Freddy Adua vastaan. Kufu taisi pelata silloin kakkosdivaria vai oliko kolmosta?

Freddy Adu oli hyvä pelaaja aikoinaan FM:ssa.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Luuk! Komea keskitys Alvesilta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hetkinen, mitä tässä ketjussa tapahtuu? Miksi Honeyman on sinappimies ja miksi Cambridge on Campbridge? Voidaanko palata taas niihin outside-vitseihin, kun emmä muuten tajuu mitään.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Voi Gavi minkä teit. vähän myöhässä liuku ja toisella keltaisella ulos. Granada hyökkää varmasti kovaa viimeisen kympin
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
On kyllä ollut ihan mukava katsoa tätä Hull-Everton matsia vaikka ei maailman tasokkainta jalkapalloa, mutta hyvää jalkapalloa. Longmanilta maalin lisäksi parikin hyvää keskitystä, vaikuttaa ihan pelimieheltä.
 

Kaspar11

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Pittsburgh Penguins
Heikko toinen jakso chelsealta, toki ei paljon muuta enää vaadittukaan. Vastustaja sai hyvän mielen maalin lahjaksi. Lämmitti nähdä RLC kapteenina, oma kasvatti kaikkien loukkien ja lainojen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Heikko toinen jakso chelsealta, toki ei paljon muuta enää vaadittukaan. Vastustaja sai hyvän mielen maalin lahjaksi. Lämmitti nähdä RLC kapteenina, oma kasvatti kaikkien loukkien ja lainojen jälkeen.

Barkleyn näkeminen kentällä aiheuttaa häpeän ja se ei edes kelpaa kenellekään. Ei edes lainalle -> Readingiin voisi laittaa väkisin Drinkwaterin kaveriksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös