En mä noiden pelaajien jaksamisesta olisi huolissani, mutta LERTillä taitaa olla jo silmät ja varpaat ristissä?
Kyllä! Oisko tähän jotain hyvää reseptiä?
En mä noiden pelaajien jaksamisesta olisi huolissani, mutta LERTillä taitaa olla jo silmät ja varpaat ristissä?
Ei se turhaa ole missään tapauksessa jos homma näyttää hyvältä muutoin. Tuleepahan lisää treeniä ja hitsautumista.Turhaan sitten läpsytellään ylimääräiset 30 minuuttia.
Sun viestistä tykkäsì lert ja uimalakki.En mä noiden pelaajien jaksamisesta olisi huolissani, mutta LERTillä taitaa olla jo silmät ja varpaat ristissä?
Sun viestistä tykkäsì lert ja uimalakki.
Eikös lert ollut kova uimari vai muistanko väärin?
Kyllä! Oisko tähän jotain hyvää reseptiä?
No Varane varmaan jo loukkaantui, kun vaihdettiin tässä vaiheessa pois. Myös Sancho viittoi jotain vaihtopenkille ennen toisen puoliajan loppua. Kaksi peliä/viikko tahtia mennään koko kuukausi ja rosteri on helvetin kapea.Ei se turhaa ole missään tapauksessa jos homma näyttää hyvältä muutoin. Tuleepahan lisää treeniä ja hitsautumista.
Sääntö menee kai joo niin että vahingossa tullut käsivirhe voidaan hyväksyä jos et heti tee siitä itse maalia?Ilmeisesti maali meni läpi koska ei ollut tahallinen käsivirhe. Kaikkea sitä kuulee. Pallohan olisi mennyt päädystä yli ellei olisi osunut käteen.
Sancho piteli vissiin takareittään siinä ennen viittomistaan. Varmaan kramppeja ollut tai jotain.No Varane varmaan jo loukkaantui, kun vaihdettiin tässä vaiheessa pois. Myös Sancho viittoi jotain vaihtopenkille ennen toisen puoliajan loppua. Kaksi peliä/viikko tahtia mennään koko kuukausi ja rosteri on helvetin kapea.
Atkinson katsoi VAR:lla ettei ollut tahallinen polvi.Polvella suoraan selkään? Ja hädin tuskin vapari....
Sieltä vielä Mata sisään, mitä helvettiä. Olisi nyt edes annettu Hannibalille debyytti, pelin tuloksella kun ei muutenkaan ole mitään väliä.
Ihme on jos helähtää. Ei tuo United saa tänään edes pilkulta maaleja.Boro on ihan bensa loppu jo. Ihme jos ei helähdä kohta.