Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 222 016
  • 123 258

Barney

Jäsen
Kahden miehen ylivoiman tarvitsi Liverpool, jotta se onnistui tekemään maalin Newcastlen verkkoon.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mä en nyt jaksaisi näitä tuomariperseilyjä ties monetta matsia putkeen.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Pitää tuosta maalista sanoa, että Liverpoolista ei liikaa floppeja löydy, mutta Thiago Alcantara on kyllä ollut keskimäärin aivan paska. Ainakin siihen suhteutettuna, mitä hänestä odotettiin (tai ainakin itse odotin), nähty suorittaminen on ollut kuraa.

Sitten olet katsonut vääriä pelejä. Viime kauden lopulla ja tällä kaudella on ollut erinomainen. Nyt oli kyllä hirveä töppi, mutta näkisin olevan paras pelaaja keskikentälle Hendersonin ja Fabinhon kanssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mitä Haydenille tuossa tapahtui? En hidastuksestakaan onnistunut huomaamaan mitään pääkontaktia, ja hänhän vielä katsoi pallon perään sekunnin, pari ja vasta sitten käpertyi. Omituinen tilanne.
 

Barney

Jäsen
Newcastle tekee sen ihan itse.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sitten olet katsonut vääriä pelejä. Viime kauden lopulla ja tällä kaudella on ollut erinomainen. Nyt oli kyllä hirveä töppi, mutta näkisin olevan paras pelaaja keskikentälle Hendersonin ja Fabinhon kanssa.
Kyllä mä olen tässä muutaman vuoden katsonut melkein kaikki Poolin PL-pelit.

(Tuntuipas paskalta kirjoittaa tuollaista).

Totta kai Alcantara on silloin tällöin näyttänyt siltä miltä kuuluukin, mutta pääasiassa ei edes lähelle. Viime kaudella oli enemmän hyviä hetkiä, mutta myös enemmän niitä sopeutumishankaluuksia. Tällä kaudella on sitten ollut aikamoista varjoilua. Ja siis kyse on siitä, että pitäisi olla suunnilleen sarjan paras keskikenttäpelaaja syöttelemään ja olla ihan totaalinen liideri tuolla. Ei ole.
 

Barney

Jäsen
Nyt joudun sanomaan jotain sellaista, mikä on pakko piilottaa spoilereihin

Salahin pelaamista on kyllä kiva katsoa
 

Fordél

Jäsen
Vaikka "vain" Newcastle vastassa niin onhan toi Poolin hyökkäyspeli todella hienoa katseltavaa. Hyökkäyskolmikko on toiminut jo pitkään, mutta nyt alkaa olla keskikentälläkin palaset kohdillaan, kun Hendo ja Thiago pelaavat hyökkäyssuuntaan hienolla tasolla illasta toiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös