Pitää tuosta maalista sanoa, että Liverpoolista ei liikaa floppeja löydy, mutta Thiago Alcantara on kyllä ollut keskimäärin aivan paska. Ainakin siihen suhteutettuna, mitä hänestä odotettiin (tai ainakin itse odotin), nähty suorittaminen on ollut kuraa.
Newcastle tekee sen ihan itse.
Ensi kaudella on onneksi helpommat vastustajat.Tuttu tunne.
Kyllä mä olen tässä muutaman vuoden katsonut melkein kaikki Poolin PL-pelit.Sitten olet katsonut vääriä pelejä. Viime kauden lopulla ja tällä kaudella on ollut erinomainen. Nyt oli kyllä hirveä töppi, mutta näkisin olevan paras pelaaja keskikentälle Hendersonin ja Fabinhon kanssa.
Halusin vaan irrottaa tämän erikseen näkyviin.Kyllä mä olen tässä muutaman vuoden katsonut melkein kaikki Poolin PL-pelit.
Pitää varmaan laittaa itseni kotiarestiin ja perua karkkipäivät parilta kuukaudelta.Halusin vaan irrottaa tämän erikseen näkyviin.
Mikä vittu meitä vaivaa? Kohta @maken veivi jr. tulee kehumaan Konaten pohkeita...Nyt joudun sanomaan jotain sellaista, mikä on pakko piilottaa spoilereihin
Salahin pelaamista on kyllä kiva katsoa
@maken veivi jr. kanssa olemme aktiivisesti kommentoineet Shaqirin pohkeita jo usean vuoden ajan. Kai tässä on sitten tullut vanhaksi tai jotain.Mikä vittu meitä vaivaa? Kohta @maken veivi jr. tulee kehumaan Konaten pohkeita...
Chelsean korpivaellus jatkuu, 1-1 ja Mendy ei taas ihan terävimmillään.