Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 221 557
  • 123 256

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ben White on ollut muuten parempi kuin Varane tällä kaudella.
Nyt on muuten vaikea sanoa kumpaa haluat tällä dissata, loukkaantuneena käytännössä koko kauden ollutta Varanea, vai Whitea, joka on joka toisessa tilanteessa kuin peura ajovaloissa. Ilman Magalhaesin hyvin mennyttä kautta White näyttäisi vielä nykyistäkin eksyneemmältä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kuka se oli ollut vuosi sitten syksyllä kattelemassa Henryn luona Arsenalin peliä ja kun Thierry oli huomannut, että Xhaka on kapteenina, niin televisio oli mennyt kiinni? Tulipa vaan mieleen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nyt on muuten vaikea sanoa kumpaa haluat tällä dissata, loukkaantuneena käytännössä koko kauden ollutta Varanea, vai Whitea, joka on joka toisessa tilanteessa kuin peura ajovaloissa. Ilman Magalhaesin hyvin mennyttä kautta White näyttäisi vielä nykyistäkin eksyneemmältä.

 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vitun kalju kusipää! Painu vittuun tuomitsemasta West Hamin pelejä. Haista Taylor pitkä paska!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Vitun kalju kusipää! Painu vittuun tuomitsemasta West Hamin pelejä. Haista Taylor pitkä paska!
Kieltämättä hävytön tuomio tuo pilkku ja keltainen. Aivan paskaa tuomarointia.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Flappyhandsky on kyllä lahjakas pilkkujen torjuja.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Brighton - Wolves pelissä toisen puoliajan perään vaatimattomasti 11minuuttia lisäaikaa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Olihan Arsenal tänään parempi, mutta itse peli ratkesi tuohon totaaliseen oikeusmurhaan. Pitää ihmetellä miksi Taylor ei mennyt katsomaan tilannetta ruudulta.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Olihan Arsenal tänään parempi, mutta itse peli ratkesi tuohon totaaliseen oikeusmurhaan. Pitää ihmetellä miksi Taylor ei mennyt katsomaan tilannetta ruudulta.

VAR on ihan vitsi ja Taylor ei voinut mennä edes katsomaan tilannetta ruudulta, koska oli tehnyt jo jumalapäätöksensä tilanteesta:

 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Apa

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
VAR on ihan vitsi ja Taylor ei voinut mennä edes katsomaan tilannetta ruudulta, koska oli tehnyt jo jumalapäätöksensä tilanteesta:
Jep, VAR:n sääntöjä pitää muuttaa viimeistään ensi kaudelle. Ei tule mitään sellaisesta, että säännöt rajoittavat oikeuden toteutumista noin. Hammers-fanina kiukuttaisi ihan pirusti, nyt jäin vain katselemaan monttu auki, että taas sitä tapahtuu kaikenlaista paskaa. Vähän kuten formulakisoissa: kisaaminen on koko ajan pienemmässä roolissa ja tuomarit sun muut viranomaiset ottavat alati isompaa roolia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
14 vuotta Mike Ashleytä, joten mä olen tottunut mataliin odotuksiin. Silti en hirveästi odota tältä illalta.
 

Barney

Jäsen
Hyvin on Klopp omaksunut tuon Pepin viime kauden uuden innovaation, kun TAA pyörittää peliä Cancelon tapaan keskikentän keskustassa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Pitää tuosta maalista sanoa, että Liverpoolista ei liikaa floppeja löydy, mutta Thiago Alcantara on kyllä ollut keskimäärin aivan paska. Ainakin siihen suhteutettuna, mitä hänestä odotettiin (tai ainakin itse odotin), nähty suorittaminen on ollut kuraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös