Mitä tämä tarkoittaa?Kylläpä pelaa karseaa pikkuseurajalkapalloa Manu. Tämmöistäkö peliä fanit haluaa katsella?
Mäkin itken täällä!Kylläpä pelaa karseaa pikkuseurajalkapalloa Manu. Tämmöistäkö peliä fanit haluaa katsella?
Oliks tää sellanen jinksaus?Iso peli ja Benzema.
Sitä se tarkoittaa, että jos olisin maailman top3 resurssit omaavan seuran fani, en hyväksyisi yhdessäkään pelissä mitään puhdasta kilpikonnaa ja bussia. Ymmärrän myös, että jotkut fanit tykkäävät arvioida seuransa touhuja pelkästään tulos edellä. Itse annan vaan todella ison painoarvon sillekin miltä peli näyttää.Mitä tämä tarkoittaa?
Se joukkue jonka jokainen kenttäpelaaja ei laske alas kun City pitää palloa hyökkäysalueellaan on hävinnyt joukkue.
En tiedä oletko katsonut Unitedin pelejä tällä kaudella ennen tätä, mutta eipä tuollaista puolustusta muita joukkueita vastaan ole nähty. Ja se on sitä vastustajan kunnioittamista, että maailman parasta jengiä vastaan pelataan niin, että mahdollisuudet voittoon ovat suurimmillaan. City kun voittaa aivan minkä tahansa seuran, joka lähtee pelaamaan sitä vastaan omaa peliään.Sitä se tarkoittaa, että jos olisin maailman top3 resurssit omaavan seuran fani, en hyväksyisi yhdessäkään pelissä mitään puhdasta kilpikonnaa ja bussia. Ymmärrän myös, että jotkut fanit tykkäävät arvioida seuransa touhuja pelkästään tulos edellä. Itse annan vaan todella ison painoarvon sillekin miltä peli näyttää.
Martista samaa mieltä mutta tähän eri. Mun mielestäni Taylor on ollut hyvä. On suodattanut filmejä hyvin.Ja tuomari on superpaska.