Martista samaa mieltä mutta tähän eri. Mun mielestäni Taylor on ollut hyvä. On suodattanut filmejä hyvin.Ja tuomari on superpaska.
Tämä ei ollut siis minun mielipiteeni. Tarkoitin, että Martin mielestä jokaikinen tuomari jokaisessa matsissa syrjii häntä. Voi mielestäni jäädä jatkossa kotiin itkemään asiasta. Joukkue ei tarvitse tollasta kundia osakseen.Martista samaa mieltä mutta tähän eri. Mun mielestäni Taylor on ollut hyvä. On suodattanut filmejä hyvin.
Ah aivan. Sori, luin siis väärin.Tämä ei ollut siis minun mielipiteeni. Tarkoitin, että Martin mielestä jokaikinen tuomari jokaisessa matsissa syrjii häntä. Voi mielestäni jäädä jatkossa kotiin itkemään asiasta. Joukkue ei tarvitse tollasta kundia osakseen.
Kolme hyvää suoritusta on kolme enemmän kuin normaalisti.Martial on kuulemma pelannut tänään hienon pelin.
Martial on kuulemma pelannut tänään hienon pelin.
Huvittavaa, kun Kuusinen vielä pohdiskelee onko Jesus Agueron korvaaja. Cityllä on apaut sen verran löysää takataskussa, että Gabriel Jesuksen ei tarvitse olla hyökkäysosaston ykköspyssy.Ensimmäiset 30 sekuntia.
tuhnu se on edelleen, mutta ihan hyvää taistelua on ollut.Martial on kuulemma pelannut tänään hienon pelin.