Sillä on luiden tilalla hiilikuitua.A. Traore on 72 kiloa. Kunhan mainitsen. Mutta taitaa olla puhallettava tämä Adami, ei lihakset voi noin vähän painaa.
Sillä on luiden tilalla hiilikuitua.A. Traore on 72 kiloa. Kunhan mainitsen. Mutta taitaa olla puhallettava tämä Adami, ei lihakset voi noin vähän painaa.
A. Traore on 72 kiloa. Kunhan mainitsen. Mutta taitaa olla puhallettava tämä Adami, ei lihakset voi noin vähän painaa.
Sean Longstaff ja 50 miljoonan pyyntihinta ainakin nevöföget.Eikös tän Ryan Frazerinkin pitänyt tulla Unitediin?
Eikös tän Ryan Frazerinkin pitänyt tulla Unitediin?
Sean Longstaff ja 50 miljoonan pyyntihinta ainakin nevöföget.
Veikkaan, että Jose Mourinhon seuraava joukkue on Wolves
Mä olen veikannut tätä kanssa. Montako sekuntia muuten Kalle perässä johtoa?Veikkaan, että Jose Mourinhon seuraava joukkue on Wolves
Ja kyllähän tuo Traore aiheuttaa aina pientä värinää paatuneemmassakin heterossa. @Jeffrey ainakin tuntee painetta farkkushortseissa.
Sillä on luiden tilalla hiilikuitua.
Nyt meni ohi toi harakkamaali kun punnitsin Traoren vartaloa.Jos se nyt jollekkin yllätyksenä tulee, niin futarit on sangen rimpulaa sakkia ja telkkari vääristää. Vähän sellanen Tom Cruise efekti.
Montako sekuntia muuten Kalle perässä johtoa?
Meikäläillä tuli saman näköinen vamma meidän syksyn höntsässä kuin ASM:llä. Oli niin erikoinen juttu, että sitä tutkittiin ihan Palloliiton lääkintäjaostoa myöten.
Oliko se siis siinä Wales pelissä?
Tää ei oo edes vitsi, mutta palloliiton lääkäri kysy multa, että pelaanko mä ammatikseni - onko kiire leikata?
Kai vastasit myöntävästi
Eihän tässä ole enää mitään katsottavaa kun Saint-Maximin ei pelaa, siirryn NHL:n puolelle.
Eihän tässä ole enää mitään katsottavaa kun Saint-Maximin ei pelaa, siirryn NHL:n puolelle.