Samaa mietin kyllä. Typerä ja ruma teko mutta kaveri oli vilpittömästi pahoillaan.Kylläpä kävi sääliksi nuorukaista. Oli niin vahinko ja mies kuin itkuun pillahtamassa. Toivottavasti nousee tästä vielä parempaan huomiseen.
On muuten suomen kielen apina sana aika hankala välillä. Oletan että tarkoitat apinalla tyhmää, mitä suomen kielessä tarkoitetaan. Toisaalta varsinkin englanniksi ”monkey” sanalla rasistisesti pilkataan tummaihoisia pelaajia. Jalkapallossa monta esimerkkiä. Tarkennan vielä, että en syytä sinun syyllistyvän rasismiin.Mitähän helvettiä toi Sotonin apina mietti? Koutsilta tulee varmaan kiitosta.
Tummaihoisen jalkapalloilijan haukkuminen apinaksi on a) rasimismia ja b)ihan vitun tyhmää. Ihan tiedoksi sinullekin, ettei tarvitse läsyttää mistään termin hankaluuksista.On muuten suomen kielen apina sana aika hankala välillä. Oletan että tarkoitat apinalla tyhmää, mitä suomen kielessä tarkoitetaan. Toisaalta varsinkin englanniksi ”monkey” sanalla rasistisesti pilkataan tummaihoisia pelaajia. Jalkapallossa monta esimerkkiä. Tarkennan vielä, että en syytä sinun syyllistyvän rasismiin.
On muuten suomen kielen apina sana aika hankala välillä. Oletan että tarkoitat apinalla tyhmää, mitä suomen kielessä tarkoitetaan. Toisaalta varsinkin englanniksi ”monkey” sanalla rasistisesti pilkataan tummaihoisia pelaajia. Jalkapallossa monta esimerkkiä. Tarkennan vielä, että en syytä sinun syyllistyvän rasismiin.
Pelistä niin nyt kyllä mielenkiintoista nähdä kuinka kauan Sotonin bussi kestää. Toivottavasti lähemmäs loppua niin säilysi vähän jännitystä.
Mä olen itseasiassa tästä Monkeyn rasistisuudesta vähän eri mieltä. Ilmeisesti afrikanpojat pitää tätä todella halventavana haukkumasanana, mutta ei niinkään rasistisena. Opiskeluaikoina meinattiin joutua vaihto-opiskelijoiden kanssa ongelmiin kun eräs kaverini sanoi minua vitsillä apinaksi. Afrikanpojat olivat tästä minun puolesta niin tuohtuneita, että meinasivat nostaa riidan minun ja kaverini välille.
Toki tämä on vain yksi esimerkki.
Newcastlen pelissä ei ole ainakaan sitä uhkaa, että siinä olisi jotain tunnelmaa, joka voisi lössähtää.Tunnelma vähän lössähti. Pitänee vaihtaa Newcastlen peliin.
Vähän liian läheltä mutta koputellaan puuta.Uskallan veikata 2-1