Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 190 738
  • 122 890

Barney

Jäsen
Sellainen debyytti tältä Sotonin nuorukaiselta.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Oho, suora punainen Sotonin pelaajalle. No, on toi kyllä ihan selvä punainen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sotonin junnulle suora punainen. Toivottavasti McT pysyi ehjänä. Ruma oli.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Reiteen tuli, ei polveen. Huh. Karseat jäljet kyllä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kylläpä kävi sääliksi nuorukaista. Oli niin vahinko ja mies kuin itkuun pillahtamassa. Toivottavasti nousee tästä vielä parempaan huomiseen.
Samaa mietin kyllä. Typerä ja ruma teko mutta kaveri oli vilpittömästi pahoillaan.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Kyllä noi Rassen ratkaisut on hieman heikkoja tällä hetkellä. Tuossakin läpiajossa oisi voinut laukaista.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mitähän helvettiä toi Sotonin apina mietti? Koutsilta tulee varmaan kiitosta.
On muuten suomen kielen apina sana aika hankala välillä. Oletan että tarkoitat apinalla tyhmää, mitä suomen kielessä tarkoitetaan. Toisaalta varsinkin englanniksi ”monkey” sanalla rasistisesti pilkataan tummaihoisia pelaajia. Jalkapallossa monta esimerkkiä. Tarkennan vielä, että en syytä sinun syyllistyvän rasismiin.

Pelistä niin nyt kyllä mielenkiintoista nähdä kuinka kauan Sotonin bussi kestää. Toivottavasti lähemmäs loppua niin säilysi vähän jännitystä.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Soton kyllä taistelee sydämensä kyllyydestä. Eiköhän tässä ihan täysi päivätyö saada tänäänkin tehdä maalien eteen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On muuten suomen kielen apina sana aika hankala välillä. Oletan että tarkoitat apinalla tyhmää, mitä suomen kielessä tarkoitetaan. Toisaalta varsinkin englanniksi ”monkey” sanalla rasistisesti pilkataan tummaihoisia pelaajia. Jalkapallossa monta esimerkkiä. Tarkennan vielä, että en syytä sinun syyllistyvän rasismiin.
Tummaihoisen jalkapalloilijan haukkuminen apinaksi on a) rasimismia ja b)ihan vitun tyhmää. Ihan tiedoksi sinullekin, ettei tarvitse läsyttää mistään termin hankaluuksista.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Bissehän lataa maaleja harva se kuukausi.
 

Barney

Jäsen
AWB on parantanut paljon hyökkäyspelaamistaan viime aikoina ja nyt hän sai ihan ansaitun palkinnon siitä. Shawlta taas erinomainen keskitys.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ollaanko me nyt Liverpoolin tiellä eli siis Penny Lanella kun laitapakki syöttää ja toinen tekee?
 

Jeffrey

Jäsen
On muuten suomen kielen apina sana aika hankala välillä. Oletan että tarkoitat apinalla tyhmää, mitä suomen kielessä tarkoitetaan. Toisaalta varsinkin englanniksi ”monkey” sanalla rasistisesti pilkataan tummaihoisia pelaajia. Jalkapallossa monta esimerkkiä. Tarkennan vielä, että en syytä sinun syyllistyvän rasismiin.

Pelistä niin nyt kyllä mielenkiintoista nähdä kuinka kauan Sotonin bussi kestää. Toivottavasti lähemmäs loppua niin säilysi vähän jännitystä.

Mä olen itseasiassa tästä Monkeyn rasistisuudesta vähän eri mieltä. Ilmeisesti afrikanpojat pitää tätä todella halventavana haukkumasanana, mutta ei niinkään rasistisena. Opiskeluaikoina meinattiin joutua vaihto-opiskelijoiden kanssa ongelmiin kun eräs kaverini sanoi minua vitsillä apinaksi. Afrikanpojat olivat tästä minun puolesta niin tuohtuneita, että meinasivat nostaa riidan minun ja kaverini välille.

Toki tämä on vain yksi esimerkki.
 

Barney

Jäsen
Olipa nätti maali.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mä olen itseasiassa tästä Monkeyn rasistisuudesta vähän eri mieltä. Ilmeisesti afrikanpojat pitää tätä todella halventavana haukkumasanana, mutta ei niinkään rasistisena. Opiskeluaikoina meinattiin joutua vaihto-opiskelijoiden kanssa ongelmiin kun eräs kaverini sanoi minua vitsillä apinaksi. Afrikanpojat olivat tästä minun puolesta niin tuohtuneita, että meinasivat nostaa riidan minun ja kaverini välille.

Toki tämä on vain yksi esimerkki.

Tuo on varmaan siinä rasismin ja halventamisen välissä jotain. Ja @benicio kyllä on jos tarkoituksellisesti valitsee apinan kun tummaihoinen pelaaja. Yleisesti suomessa käytetään apina sanaa, valkoihoisistakin kun joku käyttäytyy tyhmästi. Varmaan juontaa ”apinoinnista”. Se itsessään ei tee siitä rasismia vaan hankalaa. No tämä tästä.

Tunnelma vähän lössähti. Pitänee vaihtaa Newcastlen peliin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mason-Marcus -yhteistyö alkaa löytyä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös