Kameratyöskentely on ainakin heikompaa kuin keskiverto veikkausliigaottelussa, vaikka resurssit ovat hiukan toista luokkaa.Alkaako mua vituttaa uudelleen/pahemmin jos avaan telkkarin?
Kameratyöskentely on ainakin heikompaa kuin keskiverto veikkausliigaottelussa, vaikka resurssit ovat hiukan toista luokkaa.Alkaako mua vituttaa uudelleen/pahemmin jos avaan telkkarin?
Jos mä löydän sut, mä teen sulle hirmuisia asioita.No hiltsu vissiin menossa ohi visassa ainakin.
Joo, tää kävi ilmi. Saatanan cottage.Kameratyöskentely on ainakin heikompaa kuin keskiverto veikkausliigaottelussa, vaikka resurssit ovat hiukan toista luokkaa.
Tulee pitkä ilta tosiaan Wan-Bissakalle. Eihän tuolta ManU:n penkiltä oikein löydy korvaajaa. Pelannee siis koko pelin. Saas nähdä.Wan-Bissaka tänään kyllä Unitedin huonoin kun ottaa huomioon kuinka paljon oikealta yritetään, Greenwoodista ei ole ollut hänelle lainkaan apua, pelkkää alibisyöttöä.
Alkaako mua vituttaa uudelleen/pahemmin jos avaan telkkarin?
Vittu AWB jos tarjoat sen seinän, niin se et alibijuokse eteenpäin vaan juokset eteen kuin sonni muna pystyssä! Miks ei voi tehdä kunnolla jos tekee!?
Kesällä päästettiin Dalot lainalle ja nyt sitten Fosu-Mensan lähti Leverkuseniin. Williams ei tosiaan ole edes penkillä, joten ”kausari avaukseen” tyyppinen tilanne tällä hetkellä.Eihän tuolta ManU:n penkiltä oikein löydy korvaajaa.
Väitänpä että riippumatta reputtamisen syystä mun paskan päivän alkulähde eli BMW 525 ja Schmiedmannin toiminta ja hinnasto lyövät laudalta sun tilanteen. Tämä kaikella ystävällisyydellä.Meinaan kun mun Skoda ei mennyt tänään läpi katsastuksesta
Kenet ottaisit tilalle? Ei siellä tosiaan ole ketään. Ehkä ryhmitystä muuttamalla ja James laitaan. Samaa mieltä että Unitedin heikoin lenkki tällä hetkellä kuitenkin.AWB pakko ottaa pois tauolla. Ei tuossa pelaamisessa ole mitään tolkkua nyt.
Eihän hekään mitää sateentekijöitä ole tai välttämättä ratkaisu, mutta kyllä varmaan toivottavaa olisi että kohtuu tason ukko löytyisi korvaajaksi joka paikalle. Varsinkin kun varaa siihen on. Sellasia pelaajia luulisi saavan semi halvallakin.Kesällä päästettiin Dalot lainalle ja nyt sitten Fosu-Mensan lähti Leverkuseniin. Williams ei tosiaan ole edes penkillä, joten ”kausari avaukseen” tyyppinen tilanne tällä hetkellä.
Väitänpä että riippumatta reputtamisen syystä mun paskan päivän alkulähde eli BMW 525 ja Schmiedmannin toiminta ja hinnasto lyövät laudalta sun tilanteen. Tämä kaikella ystävällisyydellä.
Kiva. Mulla 26 kertaa enemmän plus neljän päivät työt. Pääseepähän riitelemään.Varmaan pitää satanen laittaa
Ehkä vähän kausiketjun asiaa mutta oikean laidan hyökkäämisen ongelmissa usein palataan aina siihen ”Sanchoon” mutta eteenpäin pelaava laitapakki mallia Telles kyllä vaikuttaisi kanssa todella isosti. Ei AWB tuo tällä hetkellä mitään uhkaa.Matador, Bruno ja kumppanit tekevät ainakin duunia tällä hetkellä. Jaksaa kyllä ihmetyttää, miksi Williams ei mahdu edes penkille.
Kun on kattonut Hongan kotipelejä Veikkausliigassa niin tämä on niin sanotusti luksusta.Jos sitä nyt sit kokeilis pysyä tyynenä tämän kuvakulman kanssa
Sait Brunollekin FPL-syötön tuohon ensimmäiseen maaliin, jos yhtään helpottaa.Jos sitä nyt sit kokeilis pysyä tyynenä tämän kuvakulman kanssa
En edes huomannut. Tsajajajajaja. Eletään uutta aamua.Sait Brunollekin FPL-syötön tuohon ensimmäiseen maaliin, jos yhtään helpottaa.