Ei tuo ihan terveeltä kyllä näyttänyt. Jotain pikkuvammaahan sillä on ollut.Luis Suarezin 'kirmailu' kuntällä näyttää kuin joltain puulaakipelaajan juoksemiselta.
Ei tuo ihan terveeltä kyllä näyttänyt. Jotain pikkuvammaahan sillä on ollut.
Joo.Gooollll. Malaga tasoittaa aivan puoliajan lopussa. Tauolle tilanteessa 1-1. Hieman mairittelee tilanne vierailijaa pelitilanteisiin nähden.
En itse huomannut, että mitä mahtoi käydä Malagan puolustajalle. Ei ainakaan kentällä makoillut. Almerian kassari taisi satuttaa reittänsä, taikka nivustaan.Joo.
Mitäs siellä tapahtuu kun ukkoja vaihdellaan kuin sukkia: Almería laittanut portteeron kiertoon ja Málagallakin Iván Calero lähtenyt kahdeksannella minuutilla pois?
Kiva kuulla, että inspiroituneena ratkaisit pulman. Itse käytän oikeita kirjoitusasuja vain ja ainoastaan sen takia, että haluan oppia ja ylläpitää aina alusta lähtien oikeita kirjoitusasuja niissä kielissä mitä tajuan eli suomi, englanti ja vähän espanja (ehkä portugali). Suomalaisethan ovat aika kuuluisia että osaavat kirjoittaa englantia esmes toisin kun vaikka paikalliset. Puhuminen tietty eri juttu. Snobbahtelusta ei ole kyse minun tapauksessani.Alkoi lähestulkoon hävettää, kun en tiennyt miten näppäimistöltä saa á kirjaimen. @redpecka n inspiroimana onnistuu hetkellisen tuskailun jälkeen tuokin.
Almería- Málaga edelleen tilanteessa 1-1 kun pelataan 70.minuuttia. Melko tasaväkiseltä näyttää peli tällähetkellä.
Todennäköisesti Fulham pilkulle Liverpooolia vastaan. VARilta kelaillaan.
Kappas, ei mennytkään pilkulle.
No jaa, kyllä se ihan siinä ja siinä oli siirtyikö Fulham-pelaajan jalka jotta Fabinho osui palloon. Mutta todellakin niin tiukka tilanne, että kumpikin päätös oli ja on minulle ihan ok.Olisihan se jälleen ollut oikeusmurha. Onneksi näin.
Omasta mielestä rike oli niin olematon, että syytä maalin hylkäämiselle ei ollut.