Jalkapallo – liveseuranta

• 6 886 154
  • 131 094

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Hyvä kokeilu Viasatilta antaa Keken selostaa näitä pelejä, itse pidän tästä tyylistä kovasti

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tuo Pogban tapa olla täysin välinpitämätön alimpana keskikenttänä pallonmenetyksen jälkeen on se syy miksi kaverin lähtö ei kauheasti kirpaise.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bruno antoi huonon syötön. Rasti seinään.

Kuvaavaa että Pogba alkoi levitellä käsiään ja kääntyi Evertonin vastahyökkäyksen jo alettua kohti Brunoa huutelemaan jotain samalla kun Bruno itse veti täyttä munaravia puolustukseen.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Nyt on Evertonin mahdollisuus.

Mulla on lasissa Belgialaista olutta, 11%:sta. On kyllä maukasta ja alkaa myös toimia kohtalaisesti. Jouluoluet ovat aika metkoja.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tein sellasen huomion, että jos AWB on heikko hyökkäyssuuntaan, niin Tuanzebe tätä ongelmaa tuskin ratkaisee.
Eikä tarvitsekaan. Keskuspuolustaja on se ominaisin paikka. On toki pelannut laidalla edustuksessa jonkin verran mutta kuitenkin.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bruno työnsi Richarlisonin Baillyn alle josta syystä Bailly lensi mukkelismakkelis. Ei silti myydä Brunoa vielä tammikuussa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy