Semmoinen vaihtopelaaja sitten...Häh miksi Jolle pois? Ois ottanu Pukin pois sieltä. Anyways, supersub Jensen kentälle.
Ei huono tämä Jenseenkään.Jollehan sieltä lähti
Alibisyötöillä saa hyvän syöttöprosentin. Lisätiedot voi käydä kysymässä vaikka Xavilta.Miksi Sparv syöttää melkein aina pallon alaspäin?
Irlantia vastaan meni 20 sekuntia ennenkuin laitto pallon maaliin. Nyt vähän kauemmin. On se kyllä kova. Kehittynyt huikeasti muutamassa vuodessa.Semmoinen vaihtopelaaja sitten...
Juu en hänen kentälletuloaan harmitellut vaan sitä, että lähtijä oli Jolle Pukin sijasta. Kyllähän Jensen on kovimmassa vireessä näistä meidän hyökkääjistä viime aikoina ollut ja ehdottomasti Irlantia vastaan avaukseen.Ei huono tämä Jenseenkään.
Vähän jäi katkeruutta siitä, ettei tullut 500 peliä täyteen.
Upea ura Jääskeläisellä.
Neljänneksi eniten otteluita Valioliigassa brittien saarten ulkopuolelta tulevista pelaajista. Ulkomaalaispelaajissa myös top 10:ssä.
Juu, ymmärsin kyllä. Halusin silti hehkuttaa Jenseniä :)Juu en hänen kentälletuloaan harmitellut vaan sitä, että lähtijä oli Jolle Pukin sijasta. Kyllähän Jensen on kovimmassa vireessä näistä meidän hyökkääjistä viime aikoina ollut ja ehdottomasti Irlantia vastaan avaukseen.
Jep. Tuohon vielä Robin Lod ruokkimaan meiän tulikuumia hyökkääjiä, niin ai että. Puolustus alkaa vähän ikääntymään, joten hyvä että esim. Ilmari Niskasta ollaan ajettu sisään nyt.Suomella voi kyllä olla varsin mielenkiintoinen joukkue tässä lähivuosina.
Minä olen keksinyt tuon SMJK:n käyttämän kannatushuudon, jossa sana Suomi huudetaan kirjain kerrallaan.
Minä olen keksinyt keksimisen.Minä olen keksinyt tuon SMJK:n käyttämän kannatushuudon, jossa sana Suomi huudetaan kirjain kerrallaan.
Pahoittelut, ei ollut tarkoitus nöyristellä.Humble brag, eli nöyrä kerskailu keskuudessamme
Humble brag - tästä eteenpäin nöyrä kerskailu - tarkoittaa sitä, että kun ihminen viestii jostakin asiasta, hän asettaa ikään kuin sivumennen ja alitajuisesti viestiinsä kerskailua. Tämä alitajunnasta muka-kumpuavuus on nöyrän kerskailun tunnuspiirre, tavallinen kerskailu ei tähän kuulu, minun...keskustelu.jatkoaika.com
On kyllä; Forss, Jensen piikissä, Halme ja Thiaw toppareiksi, keskikentälle löytyy Niskasta ja Oksasta, laitapakiksi Hämäläinen ja tolppien väliin nuorempi Jääskeläinen. Sitten on Kamaraa ja Soiria jotka tuolla tulevat vielä 10 vuotta olemaan.Suomella voi kyllä olla varsin mielenkiintoinen joukkue tässä lähivuosina.
Niskanen on kyllä pesäpalloilijan näköinen.