I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Ruudusta näköjään sain toimimaan. Aiemmin vaatinut ruutu+ ilmaiskanavienkin katseluun.
Oon ollut pesäpalloa kattomassa Olympiastadionilla. Se on hienoin peli. Pesäpallo. Vähän ihmetyttää mitä mä tässä länkytän enkä suksi vittuun futisseurannasta jos ei kiinnosta. Kyllä mua kiinnostaa salassa.
Miten se muuttaa tilannetta, jos paikan saanut ei ollut?Hirveä hehkutus vaikka Suomella oli 2 pelaajaa sevässä paitsiossa.
Mä olen ollut pelaamassa jalkapalloa Olympiastadionilla.Oon ollut pesäpalloa kattomassa Olympiastadionilla. Se on hienoin peli. Pesäpallo. Vähän ihmetyttää mitä mä tässä länkytän enkä suksi vittuun futisseurannasta jos ei kiinnosta. Kyllä mua kiinnostaa salassa.
Mä olen ollut pelaamassa jalkapalloa Olympiastadionilla.
Miten se muuttaa tilannetta, jos paikan saanut ei ollut?
Peli vihellettiin poikki, koska irtopalloon mennyt Pohjanpalo oli paitsiossa, eli jos maali olisi tullut, se olisi hyväksyttyPeli vihellettiin poikki paitsion vuoksi joten ei maalia olisi hyväksytty. Sama kuin Bulgarian hyökkäyksessä jonka Luke torjui aikaisemmin paitsiosta huolimatta.
Onhan se viimeistelijänä itsensä täysin kadottanut, mutta tuo oli mahtava paikka, minkä Niskaselle petasi. Paljon vaikeampi noita syöttöpaikkoja nähdä kuin miltä näyttääEi tuosta Pupista ole enää mihinkään.
Kuka on Pupi?