Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 136 617
  • 122 221

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onpa Bulgarialla komee kansallislaulu
 

redpecka

Jäsen
Kansojen Liigaa. Menoks sitten.
 

Liitteet

  • suomi-bulgaria.PNG
    suomi-bulgaria.PNG
    29,2 KB · kertaa luettu: 51

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Itsekin ajattelin tämän pelin katsoa Viafreen kautta, mutta siellä lukee "Live 12.10.2020" ja ei pääse mistään käynnistämään streamia. Ihme touhua.

Edit. Onneksi tosiaan Ruutu+ tarjoaa ilmaisjaksoa, joten sillä mennään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kävin joskus Karhupuistossa (puisto Kalliossa, Helsingissä) olleessa kahvilassa, mutta lopetin, kun siellä näkyi keittiössä huivi jossa luki Pohjoiskaarre tmsp. Ei sitä kahvilaa enää ole. No ei kai.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oon ollut pesäpalloa kattomassa Olympiastadionilla. Se on hienoin peli. Pesäpallo. Vähän ihmetyttää mitä mä tässä länkytän enkä suksi vittuun futisseurannasta jos ei kiinnosta. Kyllä mua kiinnostaa salassa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Oon ollut pesäpalloa kattomassa Olympiastadionilla. Se on hienoin peli. Pesäpallo. Vähän ihmetyttää mitä mä tässä länkytän enkä suksi vittuun futisseurannasta jos ei kiinnosta. Kyllä mua kiinnostaa salassa.

Nää junttiväännöt siellä toisessa ketjussa.
 

Barney

Jäsen
Ihan nätti syöttö kapteenilta.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Varsin katsojaystävällinen peli käynnissä. Niskanen aloittanut hyvin ja nopeus riittää luomaan tilanteita.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Oon ollut pesäpalloa kattomassa Olympiastadionilla. Se on hienoin peli. Pesäpallo. Vähän ihmetyttää mitä mä tässä länkytän enkä suksi vittuun futisseurannasta jos ei kiinnosta. Kyllä mua kiinnostaa salassa.
Mä olen ollut pelaamassa jalkapalloa Olympiastadionilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös