Anteeksi epäselvä ilmaisu.Tervetuloa katsomaan illan pääottelua.
Uefa Super Cup Munchen - Sevilla 1 - 1
Meinasi tapahtua nopeammin kuin uskoinkaan.Ei Sevillalla ole tässä mitään palaa. Viimeksi kun sanoin noin, Sevilla meni sen pelin päätteeksi finaaliin.
Onhan youtube täynnä näitä. Liekö sitten kaikki Espanjasta - en ole pitänyt tilastoa. Itse uskon scouttaukseen ja minimoidaan riskit mahdollisesti viekkaan vaparivetäjän kohdalla.
Nimenomaan. Siinä vikkeläkinttuinen pallotaitava on hankkinut itselleen 5 vuotta lisäaikaa huipputasolla. (Navas)On kyllä ilahduttavaa, kun Navas on löytänyt itsensä uudestaa wing-backina.
Lisätään vielä, että Ocampos on kyllä viihdyttävä pelaaja. Pitää välillä Bayernin pelaajia ihan pilkkana.
Ei tuolla kukaan muu tunnu edes yrittävän kuin tuo. Omat saa pallon, niin kukaan ei tee elettäkään juostakseen vastustajan maalia kohti. Yksi on Ocampos kärjessä, todella yksin.Lisätään vielä, että Ocampos on kyllä viihdyttävä pelaaja. Pitää välillä Bayernin pelaajia ihan pilkkana.
Kellehän mahdollisesti kuittailet. Itte olen ainakin ollut tästä Navas 2.0:sta tyytyväinen jo tovin.Vastahan Navas on vuodesta 2017 tosiaan pelannut wingbackia.
Kellehän mahdollisesti kuittailet. Itte olen ainakin ollut tästä Navas 2.0:sta tyytyväinen jo tovin.
Eip ollu tarkoitus kuittailla kenellekään. Lähinnä ihmetellä että aika menee niin pirun nopeasti.
Miksi?Kyllä Bayerninkin täytyy penkkiä vahvistaa, jos meinaa joka sektorilla pärjäillä tulevalla kaudella.
Juu, ei pakko ole, ja melkein parempi näin.Miksi?
Bundesliigan voittaa reserveilläkin.
Ykkösjoukkue pelaa Mestarien liigassa.