Jalkapallo – liveseuranta

• 6 593 999
  • 128 694

npc

Jäsen
Unkarissa, kyllä se lento taitaa lähemmäs kaksi tuntia kestää mutta ehkä toisen puoliajan loppuun ehdit.
Hah! mutta taidan kattoo kotisohvalta hollantilaisella selostukselta (Super Cup Uefa).

Liitteet

• uefasupercup2020.PNG
    uefasupercup2020.PNG
    33,6 KB · kertaa luettu: 102

npc

Jäsen
Tällä kertaa ehkä saksmanneja.
Joo, ehkä turvallisempi vaihtoehto kuin nuo pohjoisen paidattomat pienpedot. Tai ne ihme unkarilaiset joiden joku pääjehu on sekaisin. Minä tsempata täältä sohvalta näitä flamencontanssijoita - tai tsemppaisin mutta koko ajan ihan hirvee bädgateway päällä.

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Sevillalle kenties hieman heppoinen pilkku, Taylor tunnetaan siitä ettei näitä itse näkemiään tilanteita tarkastelemaan lähde.

1-0 Sevilla

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Curtis Jones mättänyt reilussa puolessa tunnissa jo hatullisen, kun Pool kylvettää Lincolnia.

npc

Jäsen
Hyvä Sevilla! Voitto tästä ja LaLigan status pysyy entisellään ja houkuttelee hyviä pelaajia tänne tappelemaan kultaisen pläägän tittelistä. Neymarkin voisi taas yrittää, vaikkapa Sevillassa juuri.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tilastot näyttävät kuitenkin kahta maalia.
Näinhän se on. Shaqiri laukoi maailmanluokan vaparin yläkulmaan. Toinen oli Minaminon hieno laukaus takakulmaan.
Kolmatta en nähnyt, koska olin baaritiskillä. Neljäs oli Jonesilta hyvä suoritus. Hieno harhautus ja veto pakin jalan kautta maaliin.

npc

Jäsen
Nyt vaikuttaa näillä E: punaisilla saksalaisilla olevan pienehkö hallintaote sympaattisista sevillalaisista.

Uefa Super Cup Munchen - Sevilla 1 - 1.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy