Eihän hyökkääjä häviä kuin pisteen siinä, jos antaa syötön maalin sijaan. Tosin bonareita saa vähemmän syötöistä.Vitun Richarlison. Lopeta syöttely ja ala tekemään kasseja. 0+3 ei naurata.
Oli jo edellisessä tosi hyvä.Hames on ollut kyllä ihan käsittämättömä
Eihän hyökkääjä häviä kuin pisteen siinä, jos antaa syötön maalin sijaan. Tosin bonareita saa vähemmän syötöistä.
Hames on ollut kyllä ihan käsittämättömän hyvä tässä ottelussa.
E: Ja DCL hattutemppu. Ns. asiantuntijapiireissä tätä osattiin odottaakin.
Sieltä suolaa haavoihin.Tiedän, mutta piste on piste ja isommat bonaripisteet menee kavereille. Todella pettynyt olo. Digne toki jos nyt saisi jotain vielä aikaan, niin sit kaikki on ok. 30 pojoo olin laskenut kolmikolle.
Sieltä suolaa haavoihin.
Mulla on. Jossain blogissa suositeltiin Allania kun oli vielä niin halpa. Voivoi kun osaisi itse ottaa asioista selvää...Joo onneks ei ole yhtään Evertonin pelaajaa FPLssa. Huoh.
Voi jo tässä vaiheessa sanoa, että ilman loukkaantumisia Leeds ei putoa, ei edes lähelle. Voi jopa kolkutella kympin sakkia.
Kaiketi VAR katsoo sen mistä tahansa vartalon osasta jolla saa tehdä maalin. Joku voi varmentaa tai täsmentää.Osaako joku niilo sanoa mistä paitsio katsotaan? Siis jaloista vai jostain muusta kropan osasta?
Joo, hyökkääjien kierros. Fantasyssä mulla kaksi hyökkääjää kentällä ja tekivät tehot 4+2.14 maalia tällä hetkellä Valioliigan päivän kahdessa ensimmäisessä pelissä sitten.