Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 287 616
  • 123 818

Aapee79

Jäsen
Eihän hyökkääjä häviä kuin pisteen siinä, jos antaa syötön maalin sijaan. Tosin bonareita saa vähemmän syötöistä.

Hames on ollut kyllä ihan käsittämättömän hyvä tässä ottelussa.

E: Ja DCL hattutemppu. Ns. asiantuntijapiireissä tätä osattiin odottaakin.

Tiedän, mutta piste on piste ja isommat bonaripisteet menee kavereille. Todella pettynyt olo. Digne toki jos nyt saisi jotain vielä aikaan, niin sit kaikki on ok. 30 pojoo olin laskenut kolmikolle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tiedän, mutta piste on piste ja isommat bonaripisteet menee kavereille. Todella pettynyt olo. Digne toki jos nyt saisi jotain vielä aikaan, niin sit kaikki on ok. 30 pojoo olin laskenut kolmikolle.
Sieltä suolaa haavoihin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Joo onneks ei ole yhtään Evertonin pelaajaa FPLssa. Huoh.
Mulla on. Jossain blogissa suositeltiin Allania kun oli vielä niin halpa. Voivoi kun osaisi itse ottaa asioista selvää...
 

redpecka

Jäsen
Kello 17 olis pääesiintyjien lämppäreinä:

Villarreal - Eibar Baskimaasta
Leeds - Fullham


Mitäs lämppäribändiä porukka on aikonut katella vai vedetäänkö pohjia salaa puskassa? Itte ajattelin katella kun nuori japanilainen haastaa kokeneen japanilaisen. Joko siirtyy valtikka?

Laitoin likööripullon jo pakkaseen, on tämä sentäs erilainen päivä ku noi jotkuu ihme maanantait ja mitä niitä nyt on.
 

Barney

Jäsen
Costa vie Leedsin 1-0 johtoon Fulhamia vastaan.
 

redpecka

Jäsen
Unai Emery luottaa edelleen nuoreen nigerialaiseen ja miksipä ei, pelasi viimeksi hyvin.

J. L. Mendilibar lähtee eibarinsa kanssa rohkeasti kolmella hyökkääjällä vierasotteluun, saa nähdä tietty miten nuo tuosta asettuu.
 

Liitteet

  • villa-eibar.PNG
    villa-eibar.PNG
    59,6 KB · kertaa luettu: 49

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Voi jo tässä vaiheessa sanoa, että ilman loukkaantumisia Leeds ei putoa, ei edes lähelle. Voi jopa kolkutella kympin sakkia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Voi jo tässä vaiheessa sanoa, että ilman loukkaantumisia Leeds ei putoa, ei edes lähelle. Voi jopa kolkutella kympin sakkia.

Mun veikkaus ennen kauden alkua oli se 9-12.

Fulhamin Hector on taas about paskin puolustaja mitä nähnyt Valioliigassa pitkään aikaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Koch aloittanut Valioliigassa terävästi. Kaks matsia ja kaks pilkkua aiheuttanut.
 

Barney

Jäsen
Oli kyllä vähän kyseenalainen pilkku. Noh, Mitro kiitti ja 1-1.
 

redpecka

Jäsen
Villarreal - Eibar 0 - 0 45min. Nyt jääkaapille, hyvätasoinen ottelu meillä tässä.

Eibarin japanilainen pääsi kerran jo nokikkain Asenjon kanssa, mutta veska jalkatorjui. Oli hieno tilanne kaiken kaikkiaan: joku purkaa omalta rankkarialueelta 60 metrin potkun ja tämä Takashi Inui ottaa kantapäällä haltuun ja jättää Villarrealin pakin ihmettelemään. Kotikoukkue saa kyllä kiittää paljosta Asenjoa. Toki kokonaisuudessa Villarreal on ollut parempi.
 

redpecka

Jäsen
Villarreal - Eibar 0 - 1, Kike García. Koko pelin kuva: Villarrealilla paikkoja ja hallintaa, mutta Eibarin paikat on vaarallisempia. Mitä pitäisi Unai Emeryn nyt tehdä?

E: Hih, se laittoi keltaisen maskin naamalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös